KK DC ktoś ma?

Data: 2020-10-28 21:03:38
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
obecnie wersja PARTNER bezwarunkowo bezpłatna
GP do 59 dni
oprocentowanie kredytu kartowego 5,76%

wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się uwinęli), jeżeli pozytywna to wysyłają nieaktywną kartę i należy odesłać dokumenty, o które poproszą

zamówiłem i będę testował, ponoć 75% akceptantów w Polsce ją przyjmuje, no zobaczymy ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-10-28 14:00:01
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu środa, 28 października 2020 21:03:42 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:
[...]

A jakie dokumenty chcą?
first data przyjmuje chyba wszystko co jest w cywilizowanym świecie (czyli mira - o ile to w ogóle ruszyło - i rupay jednak nie mają, choć i z discover może być problem - choć DC to teraz chyba właśnie discover).
PS.: ja na KK citi mam 2% ;>

Data: 2020-10-29 08:41:33
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

przy DG (już po wstępnej decyzji):
- historia konta za 3 m-ce
- pit za 2019 r.
- oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku
- ksero dowodu osobistego
- przelew na 1 zł

też mam 2% na KK, ale dla mnie to bez znaczenia, zawsze spłacam całość

Data: 2020-10-29 07:18:07
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu czwartek, 29 października 2020 08:41:36 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:

> [...]
- historia konta za 3 m-ce
- pit za 2019 r.
- oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku

Jak na DG to całkiem przystępnie - więc może w końcu jest jakaś całkowicie bezpłatna kredytówka, łatwa do zdobycia dla DG.
Ten PARTNER to jakaś nówka, wygląda na to, że od października zastąpiła w ofercie wersję TRAVELLER.
Z drugiej strony to golas - jedynie z możliwością wykupienia ubezpieczenia podróży zagranicznej (67zł za 30 dni) oraz krajowej (37,70zł - dostępne od 1 stycznia 2021).
No i chyba że ktoś ma ochotę na wejście do saloniku za 125zł - to ta karta daje taką możliwość (bo nie wystarczy zapłacić, trzeba być w klubie ;> ).
Bezpłatność widnieje też w TOiP, która ma obowiązywać od 1 stycznia - więc nie ma co narzekać - nic nie daje, ale i niczego nie wymaga.
Ciekawe, jakie są widełki dostępnych limitów, RRSO wyliczają dla limitu 3k...

Data: 2020-10-29 20:24:52
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

update
napisałem, że niebezpieczne jest wysyłanie PITu, historii konta oraz ksero dowodu pocztą i że tego nie zrobię

okazało się, że ww. można jednak w formie skanu a oryginał tylko wniosek i jedno oświadczenie

dostałem 5kzł na start, czekam na przesyłkę i będę testował

najważniejszy plus: karta bezwarunkowo bezpłatna chociaż ma też minusy, bo pod curve nie podepnę

i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?

Data: 2020-10-29 12:53:04
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?

i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?
--

Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

Data: 2020-10-29 21:20:39
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 29.10.2020 o 20:53, Lukasz pisze:

Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

to ważne info, masz DC? jesteś pewien?

Data: 2020-11-12 09:40:47
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?
czwartek, 29 października 2020 o 21:20:43 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
W dniu 29.10.2020 o 20:53, Lukasz pisze:
> Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK. >
to ważne info, masz DC? jesteś pewien?
-- pozdrawiam Roberts kredyty-ubezpieczenia-inwestycje https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś czas będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

Data: 2020-11-12 19:46:41
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 12.11.2020 o 18:40, Lukasz pisze:

Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś czas będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

koniecznie daj znać, sam na tę kartę czekam, wolałbym aby jej w BIK nie było (spora zaleta)

ps
mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to bzdura

Data: 2020-12-14 01:46:25
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?
czwartek, 12 listopada 2020 o 19:46:57 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
koniecznie daj znać, sam na tę kartę czekam, wolałbym aby jej w BIK nie było (spora zaleta) ps mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to bzdura

Spieszę z aktualizacją. W raporcie BIK nie ma po niej śladu, co więcej, nie ma nawet zapytania kredytowego, jest jedynie zapytanie do Info Monitor BIG z dnia składania wniosku o kk.

Data: 2020-10-29 22:51:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK DC ktoś ma?

"Robert_DF" 5f9b1704$0$518$65785112@news.neostrada.pl

karta bezwarunkowo bezpłatna

Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-10-30 01:57:03
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu czwartek, 29 października 2020 23:17:48 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> karta bezwarunkowo bezpłatna

Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

Ale musisz znaleźć PESELa (nie ma to jak odpowiednie określanie ludzi ;) który może wziąć udział w jakiejś innej promocji...

Data: 2020-10-29 21:08:14
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
KK DC ktoś ma?
Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
From: Robert_DF
[...]
wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się

Co to jest "DC"?

Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
skrótów. ;)

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2020-10-30 02:01:42
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
From: Robert_DF
[...]
> wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się Co to jest "DC"?

Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
skrótów. ;)

Ten skrót nie był tutaj często używany (chyba że jako default city), bo diners club do tej pory było w PL niszą na maxa.
Teraz urealnili ofertę - zapewne dlatego, że zlikwidowali polski oddział łącząc go z czeskim (czy też ze słowackim, albo wszystkie te 3 razem, ale chyba decyzyjność przeniosła się poza PL), więc jest szansa na coś więcej.

Anegdotyczne - lub signum temporis - było to, że kredytówki DC zaczął po dojściu pis do władzy wydawać podkarpacki bank spółdzielczy (w Rzeszowie, jakby kto miał wątpliwości). Kredytówki dla nowej władzuchny rozbijającej się (z rodzinkami) po kraju samolotami. Bank już upadł. Pokłosiem są chyba te kredytówki DC wydawane przez BPS (albo tylko nie wiem, czy przez sam bank zrzeszający czy przez zrzeszenie, czy przez zrzeszone spółdzielnie.

Data: 2020-10-30 10:29:21
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

czyli kredytówki DC były (są?) też wydawane przez banki, bo ja wnioskowałem bezpośrednio i czekam aż mi ten plastyk prześlą

a wiesz może jak to wygląda od strony akceptantów?
VISA i MC mają wszyscy, żeby mieć AmEx trzeba podpisać specjalną umowę (niewielu ma bo interchange znacznie wyższy niż dla tych dwóch), a jak to jest z DC? bardziej jak Visa/MC czy AmEx?

Data: 2020-10-30 08:18:40
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 29.10.2020 o 22:08, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

Co to jest "DC"?

Diners Club

a w innym znaczeniu też default city ;-)