KK DC ktoś ma?

Data: 2020-10-28 14:00:01
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu środa, 28 października 2020 21:03:42 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:
obecnie wersja PARTNER bezwarunkowo bezpłatna
GP do 59 dni
oprocentowanie kredytu kartowego 5,76%

wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się uwinęli), jeżeli pozytywna to wysyłają nieaktywną kartę i należy odesłać dokumenty, o które poproszą

zamówiłem i będę testował, ponoć 75% akceptantów w Polsce ją przyjmuje, no zobaczymy ;-)

A jakie dokumenty chcą?
first data przyjmuje chyba wszystko co jest w cywilizowanym świecie (czyli mira - o ile to w ogóle ruszyło - i rupay jednak nie mają, choć i z discover może być problem - choć DC to teraz chyba właśnie discover).
PS.: ja na KK citi mam 2% ;>

Data: 2020-10-29 08:41:33
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

przy DG (już po wstępnej decyzji):
- historia konta za 3 m-ce
- pit za 2019 r.
- oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku
- ksero dowodu osobistego
- przelew na 1 zł

też mam 2% na KK, ale dla mnie to bez znaczenia, zawsze spłacam całość

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-10-29 07:18:07
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu czwartek, 29 października 2020 08:41:36 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:

> [...]
- historia konta za 3 m-ce
- pit za 2019 r.
- oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku

Jak na DG to całkiem przystępnie - więc może w końcu jest jakaś całkowicie bezpłatna kredytówka, łatwa do zdobycia dla DG.
Ten PARTNER to jakaś nówka, wygląda na to, że od października zastąpiła w ofercie wersję TRAVELLER.
Z drugiej strony to golas - jedynie z możliwością wykupienia ubezpieczenia podróży zagranicznej (67zł za 30 dni) oraz krajowej (37,70zł - dostępne od 1 stycznia 2021).
No i chyba że ktoś ma ochotę na wejście do saloniku za 125zł - to ta karta daje taką możliwość (bo nie wystarczy zapłacić, trzeba być w klubie ;> ).
Bezpłatność widnieje też w TOiP, która ma obowiązywać od 1 stycznia - więc nie ma co narzekać - nic nie daje, ale i niczego nie wymaga.
Ciekawe, jakie są widełki dostępnych limitów, RRSO wyliczają dla limitu 3k...

Data: 2020-10-29 20:24:52
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

update
napisałem, że niebezpieczne jest wysyłanie PITu, historii konta oraz ksero dowodu pocztą i że tego nie zrobię

okazało się, że ww. można jednak w formie skanu a oryginał tylko wniosek i jedno oświadczenie

dostałem 5kzł na start, czekam na przesyłkę i będę testował

najważniejszy plus: karta bezwarunkowo bezpłatna chociaż ma też minusy, bo pod curve nie podepnę

i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?

Data: 2020-10-29 12:53:04
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?

i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?
--

Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

Data: 2020-10-29 21:20:39
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 29.10.2020 o 20:53, Lukasz pisze:

Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

to ważne info, masz DC? jesteś pewien?

Data: 2020-11-12 09:40:47
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?
czwartek, 29 października 2020 o 21:20:43 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
W dniu 29.10.2020 o 20:53, Lukasz pisze:
> Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK. >
to ważne info, masz DC? jesteś pewien?
-- pozdrawiam Roberts kredyty-ubezpieczenia-inwestycje https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś czas będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

Data: 2020-11-12 19:46:41
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 12.11.2020 o 18:40, Lukasz pisze:

Tak, mam. Informacja od sprzedawcy Dinersa z którym załatwiałem kartę. Za jakiś czas będę sprawdzał raport w BIK to mogę dać znać.

koniecznie daj znać, sam na tę kartę czekam, wolałbym aby jej w BIK nie było (spora zaleta)

ps
mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to bzdura

Data: 2020-12-14 01:46:25
Autor: Lukasz
KK DC ktoś ma?
czwartek, 12 listopada 2020 o 19:46:57 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
koniecznie daj znać, sam na tę kartę czekam, wolałbym aby jej w BIK nie było (spora zaleta) ps mnie przedstawiciel DC zapewniał, że można nią revoluta doładować - to bzdura

Spieszę z aktualizacją. W raporcie BIK nie ma po niej śladu, co więcej, nie ma nawet zapytania kredytowego, jest jedynie zapytanie do Info Monitor BIG z dnia składania wniosku o kk.

Data: 2020-10-29 22:51:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK DC ktoś ma?

"Robert_DF" 5f9b1704$0$518$65785112@news.neostrada.pl

karta bezwarunkowo bezpłatna

Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

--

Data: 2020-10-30 01:57:03
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
W dniu czwartek, 29 października 2020 23:17:48 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> karta bezwarunkowo bezpłatna

Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

Ale musisz znaleźć PESELa (nie ma to jak odpowiednie określanie ludzi ;) który może wziąć udział w jakiejś innej promocji...

KK DC ktoś ma?