KK DC ktoś ma?

Data: 2020-10-29 21:08:14
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
KK DC ktoś ma?
Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
From: Robert_DF
[...]
wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się

Co to jest "DC"?

Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
skrótów. ;)

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2020-10-30 02:01:42
Autor: Dawid Rutkowski
KK DC ktoś ma?
Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
From: Robert_DF
[...]
> wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się Co to jest "DC"?

Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
skrótów. ;)

Ten skrót nie był tutaj często używany (chyba że jako default city), bo diners club do tej pory było w PL niszą na maxa.
Teraz urealnili ofertę - zapewne dlatego, że zlikwidowali polski oddział łącząc go z czeskim (czy też ze słowackim, albo wszystkie te 3 razem, ale chyba decyzyjność przeniosła się poza PL), więc jest szansa na coś więcej.

Anegdotyczne - lub signum temporis - było to, że kredytówki DC zaczął po dojściu pis do władzy wydawać podkarpacki bank spółdzielczy (w Rzeszowie, jakby kto miał wątpliwości). Kredytówki dla nowej władzuchny rozbijającej się (z rodzinkami) po kraju samolotami. Bank już upadł. Pokłosiem są chyba te kredytówki DC wydawane przez BPS (albo tylko nie wiem, czy przez sam bank zrzeszający czy przez zrzeszenie, czy przez zrzeszone spółdzielnie.

Data: 2020-10-30 10:29:21
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?

[...]

czyli kredytówki DC były (są?) też wydawane przez banki, bo ja wnioskowałem bezpośrednio i czekam aż mi ten plastyk prześlą

a wiesz może jak to wygląda od strony akceptantów?
VISA i MC mają wszyscy, żeby mieć AmEx trzeba podpisać specjalną umowę (niewielu ma bo interchange znacznie wyższy niż dla tych dwóch), a jak to jest z DC? bardziej jak Visa/MC czy AmEx?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-10-30 08:18:40
Autor: Robert_DF
KK DC ktoś ma?
W dniu 29.10.2020 o 22:08, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

Co to jest "DC"?

Diners Club

a w innym znaczeniu też default city ;-)