Data: 2010-02-16 10:22:30 | |
Autor: scholastyk | |
KK Deutsche Bank - opinie | |
Witam,
W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w określonych branżach. Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji? Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB? Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK? Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki? I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na grupie :))) ? Pozdrawiam scholastyk -- |
|
Data: 2010-02-16 02:50:22 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
KK Deutsche Bank - opinie | |
On 16 Lut, 10:22, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote: Witam, Kartę używałem przez rok. Miałem Golda. Założyłem ją jak tylko się pojawiły na rynku. Samo użytkowanie karty było ok. Problem pierwszy pojawił się z podglądem do salda. W systemie nie generowała się data i kwota spłaty. Na moją reklamację pierwszą, odpwiedziano mi, że mogę saldo oglądać w systemie transakcyjnym. Na powtórną reklamację, że treść reklamacji nie jest adekwatna do treści reklamacji, odpowiedziano mi, że mogę zamówić wyciągi dodatkowe za 5 zł Na moją prośbę o odpowiedź osoby po studiach, bo w Krakowie takich nie brakuje, dopiero mnie przeprosili na błędy w systemie transakcyjnym. Naprawa trwała od tego momentu ponad miesiąc, w sumie 4 pełne miesiące. Przetestowałem u nich serwis concierge i pakiet assistance. Porażka w stosunku do innych firm. Przez 6 godzin ustalali serwisanta. Usługi dodane - nieciekawie. Może się polepszyło. Reklamacje - sztampowe odpowiedzi z szablonu, nie czytają co klient pisze w reklamacjach. Użytkowanie karty tj. płacenie. Tak samo jak w innych bankach. Blokady się pojawiały, ale tylko co do kwoty. Obecnie jak jest nie powiem, bo kartę oddałem w październiku tego roku. Od czasu do czasu mają akcje promocyjne, rabaty, posiadacze karty mogą kupić luksusowe towary po atrakcyjnych cenach. Prezent powitalny - porządne pióro. |
|
Data: 2010-02-17 00:26:33 | |
Autor: Don Pedro | |
KK Deutsche Bank - opinie | |
On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
Witam,Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy... 1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli, pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś dodatki to nie będzie się nimi obciążonym... 2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu w systemie internetowym... 3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem. -- Wariat ;) |