KK Deutsche Bank - opinie

Data: 2010-02-16 10:22:30
Autor: scholastyk
KK Deutsche Bank - opinie
Witam,

W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w określonych branżach. Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB? Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK? Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?

I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na grupie :))) ?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-02-16 02:50:22
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Deutsche Bank - opinie
On 16 Lut, 10:22, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:
[...]

Kartę używałem przez rok. Miałem Golda.
Założyłem ją jak tylko się pojawiły na rynku.
Samo użytkowanie karty było ok.
Problem pierwszy pojawił się z podglądem do salda.
W systemie nie generowała się data i kwota spłaty.
Na moją reklamację pierwszą, odpwiedziano mi, że mogę saldo oglądać w
systemie transakcyjnym.
Na powtórną reklamację, że treść reklamacji nie jest adekwatna do
treści reklamacji, odpowiedziano mi, że mogę zamówić wyciągi dodatkowe
za 5 zł
Na moją prośbę o odpowiedź osoby po studiach, bo w Krakowie takich nie
brakuje, dopiero mnie przeprosili na błędy w systemie transakcyjnym.
Naprawa trwała od tego momentu ponad miesiąc, w sumie 4 pełne
miesiące.
Przetestowałem u nich serwis concierge i pakiet assistance. Porażka w
stosunku do innych firm. Przez 6 godzin ustalali serwisanta.
Usługi dodane - nieciekawie. Może się polepszyło.
Reklamacje - sztampowe odpowiedzi z szablonu,  nie  czytają co klient
pisze w reklamacjach.
Użytkowanie karty tj. płacenie. Tak samo jak w innych bankach. Blokady
się pojawiały, ale tylko co do kwoty. Obecnie jak jest nie powiem, bo
kartę oddałem w październiku tego roku.
Od czasu do czasu mają akcje promocyjne, rabaty, posiadacze karty mogą
kupić luksusowe towary po atrakcyjnych cenach.
Prezent powitalny - porządne pióro.

Data: 2010-02-17 00:26:33
Autor: Don Pedro
KK Deutsche Bank - opinie
On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
[...]

Ja ma  srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy...
1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli, pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś dodatki to nie będzie się nimi obciążonym...
2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu w systemie internetowym...
3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem.

--

Wariat ;)

KK Deutsche Bank - opinie