Data: 2010-02-17 00:26:33 | |
Autor: Don Pedro | |
KK Deutsche Bank - opinie | |
On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
Witam,Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy... 1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli, pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś dodatki to nie będzie się nimi obciążonym... 2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu w systemie internetowym... 3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem. -- Wariat ;) |
|