KK Deutsche bank Premium club SIlver

Data: 2010-08-02 12:15:03
Autor:
KK Deutsche bank Premium club SIlver

Witam - jaki¶ czas temu wzięłam i otrzymałam KK Premium Club Deutsche banku

teraz patrzę i na ich stronie jest napisane że karta ta ma jakies bezpłatne
ubezpieczenie podrózne za granice

fajna by była sprawa bo wła¶nie jadę na urlop za granice

niestety nijak nigdzie nie moge znależć co to za  ubezpieczenie jakie warunki
i jaka firma

Pomożecie znależć - przy podpisywaniu umowy nikt mnie o tym nie poinformował
żadnych papierów tez nie dostałam że mam ubezpieczenie podrózne3

Data: 2010-08-02 12:33:38
Autor: xbartx
KK Deutsche bank Premium club SIlver
Dnia Mon, 02 Aug 2010 12:15:03 +0000,   napisaĹ‚(a):

Witam - jakiś czas temu wzięłam i otrzymałam KK Premium Club Deutsche
banku

teraz patrzÄ™ i na ich stronie jest napisane ĹĽe karta ta ma jakies
bezpłatne ubezpieczenie podrózne za granice

fajna by była sprawa bo właśnie jadę na urlop za granice

podrĂłzne3

Pozdrawiam

Tu https://www.kartadb.pl/nasze_karty,4.html

a później tu