KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Data: 2010-01-29 19:41:24
Autor: Vonn79onVaio
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
Wlasnie wyczytalem, ze punkty Premium Club mozna otrzymywac i wydawac w KFC tylko do 28 lutego 2010 r. Bardzo zly news - mam te karte tylko dla KFC, jako mily dodatek do obiadów raz na jakis czas jak uzbieraly sie punkty ;) A teraz ? Premium Club zrobil Eurobankowi kuku i chyba zrezygnuje z ich KK ;)

Czy ma ktos jakies info czy po 28 lutego bedzie jakis nowy partner PC a zarazem Eurobanku ? Duzy partner :) Moza chociaz Mc Donald's ? ;)

Swoja droga jaka inna KK polecicie z ciekawymi bonusami ?

Pozdrawiam

Vonn79

Data: 2010-01-29 13:11:02
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 29 Sty, 19:41, "Vonn79onVaio" <vonnegu...@paczta.anet.pl> wrote:
[...]

Skąd masz informację, że PC rezygnuje z Eurobanku? Jak dla mnie
wiadomość niezbyt dobra.

Data: 2010-01-29 22:23:39
Autor: corner

Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:218e8bfd-e767-40ec-883e-0ca9714d6e45o28g2000yqh.googlegroups.com...

Skąd masz informację, że PC rezygnuje z Eurobanku? Jak dla mnie
wiadomość niezbyt dobra.

Ale on nic takiego nie napisał. KFC się wycofuje. Ale pośrednio wpłynęło to na ubycie jednej kredytówki z puli Eurobanku ;-).

Data: 2010-01-30 13:51:53
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 29 Sty, 22:23, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:218e8bfd-e767-40ec-883e-0ca9714d6e45o28g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

Ale on nic takiego nie napisał. KFC się wycofuje. Ale pośrednio wpłynęło to
na ubycie jednej kredytówki z puli Eurobanku ;-).

Masz rację, czytałem pobieżnie wypowiedź. Stąd mój błąd. Dzięki za
zwrócenie uwagi.

Data: 2010-01-29 19:42:37
Autor: Valdi
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
"Vonn79onVaio" news:hjvapl$d6m$1nemesis.news.neostrada.pl

Wlasnie wyczytalem, ze punkty Premium Club mozna otrzymywac i wydawac w
KFC
tylko do 28 lutego 2010 r. Bardzo zly news - mam te karte tylko dla KFC,
jako mily dodatek do obiadów

wspólczuje ci szczerze, jezeli ta padline traktujesz jako "obiad"...

Przepraszam za OT.

Data: 2010-01-29 19:48:45
Autor: Vonn79onVaio
KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Uzytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisal w wiadomosci news:hjv8na$hus$1news.interia.pl...
wspólczuje ci szczerze, jezeli ta padline traktujesz jako "obiad"...

Przepraszam za OT.

Pozostajac OT. No nie przesadzajmy raz na 2 miesiace mozna zjesc KFC, McDonalda czy porzadnego (sprawdzonego) chinczyka :) Nie samym schabowym i pomidorowa czlowiek zyje ;)

Vonn79

Data: 2010-01-29 22:52:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Vonn79onVaio pisze:

Przepraszam za OT.

Pozostajac OT. No nie przesadzajmy raz na 2 miesiace mozna zjesc KFC,
McDonalda czy porzadnego (sprawdzonego) chinczyka :) Nie samym schabowym
i pomidorowa czlowiek zyje ;)

No chińczyka to można zdecydowanie częściej. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-01-29 23:10:25
Autor: Valdi
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:hjvlb5$1fv$2inews.gazeta.pl

No chińczyka to można zdecydowanie częściej. :-)

Otóż to :) Podobno (za Lindą w filmie "Tata") kuchnia chińska jest najlepsza
na świecie ;)

Data: 2010-01-30 00:41:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Valdi pisze:

No chińczyka to można zdecydowanie częściej. :-)
Otóż to :) Podobno (za Lindą w filmie "Tata") kuchnia chińska jest najlepsza
na świecie ;)

Nie będę z tym dyskutował. Jakość kuchni jest proporcjonalna do długości
istnienia danej cywilizacji. :-)

(A swoją drogą świetny film...)

--
MiCHA

Data: 2010-01-30 13:50:14
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 30 Sty, 00:41, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
Valdi pisze:

> [...]
> na świecie ;)

Nie będę z tym dyskutował. Jakość kuchni jest proporcjonalna do długości

NIe ma czegoś takiego jak kuchnia chińska :) Każdy region Chin ma
swoją własną kuchnię i to tak zróżnicowaną.
Gdyby tak znalazło się dwóch dyskutantów, jeden kosztujący kuchni w
rejonie miasta Harbin, a drugi w Seczuanie, to ich zdanie na temat
kuchni chińskiej byłoby zupełnie odmiennie, a w szczególności co do
pikantności potraw :)

Data: 2010-01-31 05:51:53
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:

[...]

Jest "kuchnia chińska", czy może raczej "kuchnia dalekowschodnia" (bo i
koreańska i wietnamska, czy nawet japońska się do niej zalicza) - w tym
samym sensie, co jest "kuchnia europejska". Dla przeciętnego chińczyka
nie ma różnicy między kuchnią polską i niemiecką (a i francuskiej by
pewnie nie odróżnił...). :-)

--
MiCHA

Data: 2010-01-31 08:22:55
Autor: Valdi

[...]

OK. Zgadzam się co nie zmienia faktu, że Chińczyka (jeżeli ma się sprawdzone
knajpki) można wcinać codziennie, czego o KFC, MCplastikach i innych
śmieciowych "restauracjach" powiedzieć nie można :)

Co nie zmienia faktu, że najlepsze i tak są polskie pierogi, szczególnie jak
mamunia zrobi i da na drogę kiedy przyjedzie się ją odwiedzić he he he :)

Data: 2010-01-31 12:13:21
Autor: RobertS
[...]

szkoda tylko, ze do wszystkiego co podaja dodają takie ilości glutaminianu sodu, wiekszosc potraw smakuje tak samo...ale to nie musi byc przeciez wada

a KFC? te ich skrzydelka to przeciez panierka + kosci...jak mozna to jesc?

RobertS

Data: 2010-01-31 12:39:21
Autor: Valdi
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
"RobertS" news:hk3oki$1ktj$2opal.icpnet.pl

szkoda tylko, ze do wszystkiego co podaja dodają takie ilości
glutaminianu sodu, wiekszosc potraw smakuje tak samo...ale to nie musi
byc przeciez wada

Niestety. Dlatego też stołuję się u Azjaty wtedy kiedy muszę - nacodzień sam
sobie przygotowywuję posiłek :) Przynajmniej wiem co jem (jako tako) :)

a KFC? te ich skrzydelka to przeciez panierka + kosci...jak mozna to jesc?

Nie do mnie to pytanie - ja od takich przybytków trzymam się z daleka.
Jeżeli już coś muszę zjeść "na mieście" to wolę dopłacić trochę więcej
grosza i pójść do jakiejś orientalnej knajpki czy baru mlecznego, zamiast
kupować nadmuchaną bułkę z zawartością niewiadomego mi pochodzenia.

Data: 2010-01-31 12:57:32
Autor: corner
[OT] KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hk3oig$b4e$3news.interia.pl...

[...]

A w barze mlecznym, o zgrozo!, zawartość talerza masz wiadomego pochodzenia?

Data: 2010-01-31 13:24:07
Autor: Brzezi
nie, 31 sty 2010 o 12:13 GMT, RobertS napisał(a):

szkoda tylko, ze do wszystkiego co podaja dodają takie ilości glutaminianu sodu, wiekszosc potraw smakuje tak samo...ale to nie musi byc przeciez wada

Nie generalizuj, sa miejsca gdzie na prawde kazda potrawa smakuje w swoj
niepowtarzalny sposob, i po zjedzeniu kurczaka w ciescie kokosowym nie masz
potem cierpkiego jezyka po proszku do pieczenia...

a KFC? te ich skrzydelka to przeciez panierka + kosci...jak mozna to jesc?

Ironia Ci sie udala...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-31 13:44:07
Autor: RobertS
[...]

fakt, nie odnosi się to do wszystkich, ale jak nie muszę to wolę sobie sam żarcie przygotować...jadanie na miescie w sytuacjach wyjątkowych

RobertS

ps
lubie bary mleczne, czasem sie tam wybieram, aby "poczuc klimat" i zjesc cos rodem z innej epoki oraz przypomniec sobie stare, dobre czasy ;-)

Data: 2010-01-31 20:30:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
Hello,

Valdi pisze:

OK. Zgadzam się co nie zmienia faktu, że Chińczyka (jeżeli ma się sprawdzone
knajpki) można wcinać codziennie,

Nie można. Jak podróżowałem po USA i codziennie jadłem w innym miejscu,
to miałem do wyboru w zasadzie tylko fastfoody i wszechobecnych
chińczyków (fakt, że w tych okolicznościach nie mogły to być "sprawdzone
knajpki"). Wybór oczywiście zawsze padał na żółtków, ale po 6 tygodniach
miałem już dosyć... Po powrocie miesiącami nie mogłem patrzeć na
chińszczyznę... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-01-31 20:35:51
Autor: Valdi
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
"Przemyslaw Kwiatkowski" news:hk4lp0$t4a$1inews.gazeta.pl

[...]

Jaki z tego wniosek? - Chińczyk Chińczykowi nierówny :)
Od momentu kiedy nauczyłem się jako tako gotować (związek mi służy he he) to
nie odwiedzałem ww. przybytków - nie muszę :)

Data: 2010-02-01 10:25:41
Autor: RobertS
KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Jaki z tego wniosek? - Chińczyk Chińczykowi nierówny :)
Od momentu kiedy nauczyłem się jako tako gotować (związek mi służy he he) to
nie odwiedzałem ww. przybytków - nie muszę :)

a to związek nie oducza od gotowania? ja się nauczyłem jak w związku nie byłem - miałe do wyboru albo jeść na miescie albo cos sobie samemu zrobic ;-)

RobertS

Data: 2010-01-29 22:00:12
Autor: corner
KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Uzytkownik "Vonn79onVaio" <vonnegut79@paczta.anet.pl> napisal w wiadomosci news:hjvapl$d6m$1nemesis.news.neostrada.pl...
 Czy ma ktos jakies info czy po 28 lutego bedzie jakis nowy partner PC a zarazem Eurobanku ? Duzy partner :) Moza chociaz Mc Donald's ? ;)

PremiumClub juz od jakiegos czasu sie sypie.

Data: 2010-01-30 17:15:28
Autor: m1ch4l.j
On 29 Sty, 22:00, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:

PremiumClub juz od jakiegos czasu sie sypie.

Owszem, z tego co pamiętam najpierw odszedł EMPIK, teraz KFC. Zostanie
im trzech partnerów. Myślałem, że po starcie PAYBACKa będą budować
silną konkurencję. Tymczasem już wygląda to żałośnie a jeśli wycofa
się jeszcze Eurobank albo Statoil to pozamiatane.

KK Eurobank Premium Club - bez KFC