KK Eurobank Premium Club - bez KFC

Data: 2010-01-29 13:11:02
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Eurobank Premium Club - bez KFC
On 29 Sty, 19:41, "Vonn79onVaio" <vonnegu...@paczta.anet.pl> wrote:
Premium Club zrobil Eurobankowi kuku i chyba zrezygnuje z ich KK ;)

Czy ma ktos jakies info czy po 28 lutego bedzie jakis nowy partner PC a
zarazem Eurobanku ? Duzy partner :) Moza chociaz Mc Donald's ? ;)

Swoja droga jaka inna KK polecicie z ciekawymi bonusami ?

Pozdrawiam

Vonn79

Skąd masz informację, że PC rezygnuje z Eurobanku? Jak dla mnie
wiadomość niezbyt dobra.

Data: 2010-01-29 22:23:39
Autor: corner

Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:218e8bfd-e767-40ec-883e-0ca9714d6e45o28g2000yqh.googlegroups.com...

Skąd masz informację, że PC rezygnuje z Eurobanku? Jak dla mnie
wiadomość niezbyt dobra.

Ale on nic takiego nie napisał. KFC się wycofuje. Ale pośrednio wpłynęło to na ubycie jednej kredytówki z puli Eurobanku ;-).

Data: 2010-01-30 13:51:53
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 29 Sty, 22:23, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:218e8bfd-e767-40ec-883e-0ca9714d6e45o28g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

Ale on nic takiego nie napisał. KFC się wycofuje. Ale pośrednio wpłynęło to
na ubycie jednej kredytówki z puli Eurobanku ;-).

Masz rację, czytałem pobieżnie wypowiedź. Stąd mój błąd. Dzięki za
zwrócenie uwagi.

KK Eurobank Premium Club - bez KFC