KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja

Data: 2010-01-13 22:51:21
Autor: Anna
KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja
witam

wiem że w zeszłym roku w zależności od karty dawali chyba 3000 czy 5000 pkt premium club

chciałam sprawdzic czy teraz tj. w 2010 r. jest taka promocja ale na ich stronie wisi stary regulamin

ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

Data: 2010-01-28 20:37:30
Autor: johnzestanow
KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja

najlepiej to iśćdo oddziału i się wypytać :) będzie wszystko wiadomo od razu co i jak

Data: 2010-01-29 11:49:36
Autor:
KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja
no to cię zdziwie

w oddziale eurobanku niestety babka nic nie wiedziała odesłała mnie do premium
club - a w premium club nic nie wiedzieli odesłali mnie do eurobanku

no i co mądralo

Data: 2010-01-29 04:04:31
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 29 Sty, 12:49, " " <wies...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

johnzestanow <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm> napisał(a):

> najlepiej to iśćdo oddziału i się wypytać :) będzie wszystko wiadomo od razu co

Nie sądzę, żeby była jakaś promocja, przecież jeszcze trwa promocja do
końca miesiąca. Myślę, że coś dopiero na wiosnę  będzie.ciekawszego
jak sprawdzą efekty obecnej promocji. Promocji nie robi się dla
promocji, tylko dla osiągnięcia konkretnych wyników przez bank. Każdy
wniosek o nastepną promocję przecież musi być podparty danymi
finansowymi z poprzednich promocji. Ile kosztowała promocja, jakie
efekty i ogólna konkluzja, że warto powtórzyć akcję promocyjną.

Data: 2010-03-01 11:19:53
Autor: arpo
KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja
Nowa promocja jest taka, że nie będzie już żadnych wspólnych promocji
Eurobanku i Statoil ;)
http://www.premiumclub.pl/o_programie,karta_premium_club_eurobank.xml

Naprawdę szkoda, w ostatniej ich wspólnej promocji zarobiłem bez
problemów na zakupach 8000 pkt...

Data: 2010-03-01 22:36:22
Autor: Szymon
KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja
a ja 16.000pkt, bo 8000 na głównej i 8000 na dodatkowej (darmowej zresztą). Dziwne, bo paliwo na Statoil za 100zł "kosztuje"4800pkt,  więc w sumie grubo ponad 300zł dali, by po 3 miesiącach zrezygnować z produktu... dziw.

KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja