KK Eurobank - załatwianie..

Data: 2009-05-13 20:27:31
Autor: kranu
KK Eurobank - załatwianie..
Witam,

Mam konto w Eurobanku z niezłą kasą więc stwierdziłem, że wygodnie do spłacania byłoby mieć właśnie u nich kartę kredytową.

Poszedłem do oddziału i po długim wniosku dowiedziałem się, że nie otrzymam karty bo pracuję mniej niż 6 miesięcy (niedawno zmieniłem pracę) - w większości banków to są 3 miesiące ale ok, mają prawo. Tylko za chwile druga Pani powiedziała, że przecież wystarczą 3 miesiące, a następna Pani, że trzeba zaświadczenia z obecnej i poprzedniej pracy - zostawiłem je kłócące się i złożyłem wniosek w domu przez internet.

Nikt się ze mną nie skontaktował w jego sprawie więc zadzwoniłem i Pani zaczęła mnie znowu wypytywać o zarobki, stan cywilny, samochód.. powiedziałem, że już te dane podawałem, a ona się oburzyła, że musi potwierdzić - ok, chociaż wg. mnie to było wypełnianie nowego wniosku..

Minęło kolejne kilka dni więc znowu zadzwoniłem zapytać co z moją kartą, zwłaszcza, że na stronie nie mam żadnego aktywnego wniosku, a ona, że została mi przyznana tylko mam czekać na kontakt z kurierem.

Czekam kolejne kilka dni - kontaktu z kurierem brak..

Znieciepliwiony, z ciekawości i zachęcony 2 latami za darmo wypełniłem wniosek na stronie Citi z którym w ogóle nie jestem związany i za 20 minut oddzwoniła Pani potwierdzić jego złożenie, na drugi dzień telefon o wstępnej akceptacji wniosku, następnie telefon od doradcy który na kolejny dzień przyjedzie z umową wcześnie rano do mnie do pracy i nie potrzebuje papierów z pracy - czyli po prostu ciągle coś się dzieje w sprawie. Nie wiem jak będzie z kartą, ale póki co miło, szybko i sprawnie idzie to załatwianie.

Nie wiem czy kurier Eurobanku się odezwie kiedyś ale nie skorzystam już raczej - nie podoba mi się, że składałem wniosek 3 razy od nowa, za każdym razem wstępne decyzje były inne i ani razu nie doczekałem się na kolejny krok z ich strony.

Ale jako skarbonka to RO Eurobanku jest dobry :)

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-13 20:46:27
Autor: Szymon
KK Eurobank - załatwianie..
Ja niedawno chciałem podnieść limit mojej złotej w Eurobanku. Korzystam od ponad roku. Zasoby na lokatach 20x większe niż limit karty. Niestety - nie podnieśli mi ani o zeta :-) Według nich ani wpływ na rachunek ani lokaty nie mają znaczenia. Co ma? W sumie nie wiadomo. Dodam, że wspomniany przez Ciebie Citi po roku sam mi podniósł limit na karcie o 50%. Nawet nie pytał czy chcę...
Niemniej - nie wiem czy to w sumie dobrze czy źle. Teoretycznie fajnie byłoby mieć kartę z większym limitem w EB, tak jak pewnie i Ty chciałeś. Z drugiej jednak strony cieszę się, że EB jest taki restrykcyjny, bo być może dzięki temu zaoszczędzi na złych kredytach i dłużej utrzyma rentowność mimo wysokiego % na KO i lokatach. Zobacz co się stało z mBankiem i jego wynikami, gdy pewnego dnia zaczął na lewo i prawo rozdawać karty. Niby fajnie - mając zerowe konto od 2 lat zaproponowali mi 10.000zł na podpis nie wiedząc nawet gdzie pracuję (sic! nie pytali o to). Niemniej przez takowe decyzje mamy w antymarmurku połowę tego na lokatach co w marmurku :-/

Data: 2009-05-13 21:22:19
Autor: kranu
KK Eurobank - załatwianie..
Szymon pisze:
[...]

A to jest najlepsze w mBanku :D
Gdy człowiekowi proponują kartę z kosmicznym limitem i jej nie weźmie, to potem gdy później złoży wniosek dostanie ją już z niewielkim albo nawet wcale.
Chociaż częste tez były przypadki gdy mBank proponował kartę, ktoś się zgadzał, a potem jej nie otrzymywał po dosyć długiej procedurze..
Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one jednak zdolność kredytową.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-13 21:24:19
Autor: MarekZ
KK Eurobank - załatwianie..
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości news:guf787$32l$1mx1.internetia.pl...

Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one jednak zdolność kredytową.

Od pewnego poziomu limitów nikt na to nie patrzy, albo wręcz działa to w przeciwna stronę niż należałoby oczekiwać.

Data: 2009-05-14 14:51:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

"MarekZ" guf669$2ur$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one jednak zdolność kredytową.

Od pewnego poziomu limitów nikt na to nie patrzy, albo wręcz działa to w przeciwna stronę niż należałoby oczekiwać.

Jeśli się spłaca terminowo, działa w tę przeciwna, czyli dobrą/korzystną stronę.

Data: 2009-05-13 21:33:00
Autor: Mithos
KK Eurobank - załatwianie..
kranu pisze:
Co do limitów na kartach to też nie warto przesadzać bo zmniejszają one jednak zdolność kredytową.

Sporo osób nie potrzebuje tej zdolności kredytowej, bo nie bierze kredytów, a wysokie limity KK są im potrzebne dla komfortu.

--
Mithos

Data: 2009-05-14 14:50:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

"kranu" guf787$32l$1@mx1.internetia.pl

A to jest najlepsze w mBanku :D
Gdy człowiekowi proponują kartę z kosmicznym limitem i jej nie weźmie, to potem gdy później złoży wniosek dostanie ją już z niewielkim albo nawet wcale.

Mnie zaproponowali jakąś kartę kredytową, choć nie prosiłem o nią.
Stwierdziłem, że nie mam teraz czasu, że przyjdę za miesiąc lub dwa.
Przyszedłem, ale odmówili. :) Chyba za karę. ;) Zaproponowali inną
kartę kredytową. :)

Data: 2009-05-14 14:40:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

"Szymon" guf4rk$r0f$1@news.dialog.net.pl

Co ma? W sumie nie wiadomo.

Eurobank ma za dużo klientów -- części z nich chce pozbyć się. :)

Data: 2009-05-13 23:20:59
Autor: Ra
KK Eurobank - załatwianie..
kranu pisze:
Witam,

Mam konto w Eurobanku z niezłą kasą więc stwierdziłem, że wygodnie do spłacania byłoby mieć właśnie u nich kartę kredytową.

w citi to chyba zewnętrza firma zajmują się sprzedażą kart i są dość zdesperowanii
a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za prowadzenie konta

Data: 2009-05-14 01:30:00
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Eurobank - załatwianie..
On 13 Maj, 23:20, Ra <a...@aa.com> wrote:
kranu pisze:> Witam,

> [...]

zdesperowanii
a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za

Widzę, że nie tylko mnie Eurobank podpadł za rozpatrywanie
reklamacji.
W tym banku złożyłem dwie reklamacje. Pierwsza dotyczyła dołączonego
pakietu ubezpieczeń do kart kredytowych. Tak się złożyło, że musiałem
skorzystać z ubezpieczenia. Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania,
ponieważ nie był w stanie stwierdzić, czy jestem uprawniony do
ubezpieczenia czy nie. A to oznacza, że coś było nie halo na linii
bank - ubezpieczyciel. Złożylem reklamację, na wady w OWU
ubezpieczenia, na wadliwą komunikację między obiema instytucjami przy
weryfikowaniu osoby uprawnionej do ubezpieczenia i wyjaśnienie
sytuacji dlaczego Allianz odmówił mi wypłaty odszkodowania (Allianz
wyraźnie podał powód odmowy - bank nie potwierdził prawa do
ubezpieczenia). W odpowiedzi bank mnie poinformował, że nie
pośredniczy między klientem a ubezpieczycielem. Złożyłem reklamację,
że uzyskana odpowiedź jest nie na temat. Do tej pory nie mam
odpowiedzi, a na pierwszą czekałem od grudnia do kwietnia.

Druga reklamacja dotyczyła błędnego naliczenia opłaty za nieterminową
spłatę i naliczenie odsetek. Coś im się pomerdało w systemie w
kwietniu.

Generalnie mam zamiar zrezygnować z tej karty i wszelakiej współpracy
w tą instytucją. Podpadli mi swoim postępowaniem reklamacyjnym.

Data: 2009-05-14 11:40:39
Autor: Lukasz, sq2dyl
KK Eurobank - załatwianie..
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:

Hej!

Druga reklamacja dotyczyła błędnego naliczenia opłaty za nieterminową
spłatę i naliczenie odsetek. Coś im się pomerdało w systemie w
kwietniu.

Witam w klubie :) Mi w kwietniu pobrali za nieterminową spłatę i
odsetki, mimo że spłata KK poszła w terminie z RO w Eurobanku :)
Opłatę oddali, ale odsetki już nie :( Reklamacja poszła 29 kwietnia i na
razie czekam na odpowiedź.

--
Łukasz

Data: 2009-05-14 14:59:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

krzysztof_krawczyk@gazeta.pl   37fc08c4-954d-444c-91d0-90c8b2969420@e24g2000vbe.googlegroups.com

: Widzę, że nie tylko mnie Eurobank podpadł za rozpatrywanie reklamacji.

Nie tylko Tobie. :) I dlatego jest to quasi-bank, nie dlatego,
że ma placówki w ,,centrach'' handlowych.

: Generalnie mam zamiar zrezygnować z tej karty i wszelakiej współpracy
: w tą instytucją. Podpadli mi swoim postępowaniem reklamacyjnym.

Ja też ewakuuję się stamtąd. :) Dobrze, że Mille ma konto oszczędnościowe.
Nie trzeba targać z Mile do Eurobanku po zamknięciu lokat aukcyjnych...

Szkoda, że można z tego konta pobrać za freeko tylko raz miesiącu.

BTW Mille -- za chwilę kolejna aukcja.

Data: 2009-05-14 09:44:09
Autor: Robert Kois
KK Eurobank - załatwianie..
Dnia Wed, 13 May 2009 23:20:59 +0200, Ra napisał(a):

a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za prowadzenie konta

Nie oddali ci od ręki? Wydawało mi się, że to z automatu wszystkim poszło.
Mi pobrali 2 razy, za pierwszym razem cofneli z datą pobrania, za drugim
razem z 2 dni późniejszą (ale już mi się pisać nie chciało).

--
Kojer

Data: 2009-05-14 14:53:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

"Ra" guf4n6$dud$1@node1.news.atman.pl

w citi to chyba zewnętrza firma zajmują się sprzedażą kart i są dość zdesperowanii

Nie są. Mnie podarowali misia, termos i chyba coś jeszcze,
ale co najmniej 4 wnioski odrzucili. :)

a w eurobanku już ze 3 miesiące rozpatrują mi reklamację o 4zł za prowadzenie konta

:)

Data: 2009-05-14 14:46:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Eurobank - załatwianie..

"kranu" guf41f$rdh$1@mx1.internetia.pl

[...]

Zanim minie 11 miesięcy, zadzwoń do Citi i zapytaj, czy karta w następnym
roku będzie za darmo. Jeśli powiedzą Ci, że nie będzie, poproś o jej
zamknięcie -- wówczas następny rok będziesz miał za free. Itd...

Z Citi raczej nie ma kłopotów, ale trzeba ,,szantażować'' zamknięciem.
Procedura jest dobrze przygotowana i jest przestrzegana przez Citi. :)

IMO mogliby sami dzwonić i pytać, dlaczego klient chce ;) zamknąć kartę
oraz proponować przedłużenie bez opłaty. Mógłby to nawet robić jakiś automag. ;)

Data: 2009-05-14 22:10:56
Autor: eg
KK Eurobank - załatwianie..
niestety tez sie przylacze do narzekania

chcialem wyrobic sobie kredytowke i zrezygnowalem, dlugo by opowiadac.... natomiast sam sposob rozpatrywania reklamacji jest tragiczny, powinien sie za to wziasc solidnie jakis UOKiK i przypierdolic im jakas spora kare!

KK Eurobank - załatwianie..