KK Eurobanku już nie Premium Club

Data: 2010-02-28 14:13:22
Autor: M4ciek
KK Eurobanku już nie Premium Club
jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(
http://www.premiumclub.pl/o_programie,karta_premium_club_eurobank.xml

Szkoda, bo IMHO to byla jedna z sensowniejszych ofert KK na rynku, bo
z bonusem i niskim progiem obrotu zwalniajacym z oplaty rocznej za
korzystanie z karty.

Data: 2010-03-01 00:20:52
Autor: corner
KK Eurobanku juz nie Premium Club

Uzytkownik "M4ciek" <m4ciek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7171fbea-2327-447e-957e-a694df5e7bcdg26g2000yqn.googlegroups.com...

jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(

Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

Data: 2010-03-01 01:22:39
Autor: krzysztofsf
On 1 Mar, 00:20, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Uzytkownik "M4ciek" <m4c...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:7171fbea-2327-447e-957e-a694df5e7bcdg26g2000yqn.googlegroups.com...

> jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(

Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

Sadze, ze dolacza do Payback

Data: 2010-03-01 03:03:44
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 1 Mar, 10:22, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
paliwowe, konkurujące ze sobą.

Data: 2010-03-01 12:09:59
Autor: MarekZ
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:192aa650-c4e1-43f7-b356-3dcd5a094954@e1g2000yqh.googlegroups.com...

Sadze, ze dolacza do Payback

NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
paliwowe, konkurujące ze sobą.

Czy ja wiem? Na polskim rynku w ogóle mamy kolaps programów lojalnościowych, rozpoczęty przez zamknięcie Profitu Orange. Na razie z ważniejszych podmiotów to tylko Tesco sie wyłamuje.

Data: 2010-03-01 03:29:47
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 1 Mar, 12:09, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
U ytkownik <krzysztof_krawc...@gazeta.pl> napisa w wiadomo ci grup

> NIe widz sensu, eby w jednym programie uczestniczy y dwie firmy
> paliwowe, konkuruj ce ze sob .

Czy ja wiem? Na polskim rynku w og le mamy kolaps program w lojalno ciowych,
rozpocz ty przez zamkni cie Profitu Orange. Na razie z wa niejszych
podmiot w to tylko Tesco sie wy amuje.

I to przemawia za obecnością konkurentów w jednym programie?
Przecież na kilka tygodni przed promocją tworzone są plany
marketingowe, promocje, ustalane są ekstra punkty i takie akcje są
znane partnerom. Czy to wskazane, żeby BP wiedziało, że za miesiąc
Statoil zamierza dodawać extra punkty za zakup 20 litrów paliwa? I
odwrotnie.
Może dla klienta to korzystne, ale niekoniecznie dla firm.

Data: 2010-03-01 12:33:42
Autor: MarekZ
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f9b6504-aa8f-46f4-b5cb-4fc7b0316081@33g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

Nie przemawia. Raczej myślę, że może wystąpić tymczasowy efekt pozbywania się programów lojalnościowych, no a żeby cokolwiek było, to wszystkie spady idą do tego Payback i nikt się tym specjalnie dalej nie przejmuje.

Czy szczegóły takich akcje są znane innym partnerom programu istotnie wcześniej, nie jest dla mnie oczywiste.

Data: 2010-03-02 13:57:36
Autor: corner

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hmg8gr$dbr$1srv.cyf-kr.edu.pl...
 Nie przemawia. Raczej myślę, że może wystąpić tymczasowy efekt pozbywania się programów lojalnościowych, no a żeby cokolwiek było, to wszystkie spady idą do tego Payback i nikt się tym specjalnie dalej nie przejmuje.

Źródła w Grupie tp twierdzą, że w PAYBACK obowiązuje wyłączność na sektory. Czyli nie widzę Statoil w tym programie. Pewnie po prostu PremiumClub nie będzie już multipartnerski. Upodobni się do np. VITAY.

Data: 2010-03-01 13:07:35
Autor: J_K_K
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:192aa650-c4e1-43f7-b356-3dcd5a094954e1g2000yqh.googlegroups.com...
Sadze, ze dolacza do Payback

NIe widzę sensu, żeby w jednym programie uczestniczyły dwie firmy
paliwowe, konkurujące ze sobą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W przypadku Routex'a potrafiły się dogadać
(swego czasu nawet trzy).

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-01 10:39:35
Autor: J_K_K
KK Eurobanku juz nie Premium Club
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci news:de079714-bb65-4ee2-8908-86f13a9fe77bf8g2000yqn.googlegroups.com...
Sadze, ze dolacza do Payback

Bylo by to sensowne - Statoil mam równie blisko jak BP;-)
(ale do Reala daleko).

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-01 11:34:30
Autor: XYZ
On 2010-03-01 10:39, J_K_K wrote:
Uzytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisal w wiadomosci
Sadze, ze dolacza do Payback

Bylo by to sensowne - Statoil mam rĂłwnie blisko jak BP;-)
(ale do Reala daleko).

Pzdr

JKK

Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które mają wartość 1 gr/pkt.?

Data: 2010-03-01 13:06:08
Autor: J_K_K
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości news:hmg57o$dta$1news.onet.pl...
Bylo by to sensowne - Statoil mam rĂłwnie blisko jak BP;-)
(ale do Reala daleko).

Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które mają wartość 1 gr/pkt.?

Real ogĂłlnie jest droĹźszy od sklepĂłw, ktĂłre mam na mijescu
tak, że w moim przypadku się nie opłaca.
Natomiast na BP czy Statoil i tankuję tak, czy siak
(Routex).

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-01 14:59:03
Autor: Budzik
[...]

W przypadku nagród czasami wiecej.
Niemniej - pytanie - dlaczego nie?
Tankuje i tak na BP lub shell (na shellu nigdy nic nie uzbierałem, poza hot-dogiem i jeszcze mi punkty ostatnio skasowali), kupuje czesto i tak na allegro, w realu robie czasami zakupy i na pewno nie porównuje czy litr mleka kosztuje 2 czy 2,10 (kto w ogole porównuje???).

Data: 2010-03-03 08:01:18
Autor: Włodziu

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości

w realu robie czasami zakupy i na pewno nie porównuje czy litr mleka kosztuje 2 czy 2,10 (kto w ogole porównuje???).

Eneuel Leszek Ciszewski :)

Data: 2010-03-03 08:59:03
Autor: Budzik
KK Eurobanku juz nie Premium Club
Użytkownik Włodziu pitbul83@wp.pl ...

w realu robie czasami zakupy i na pewno nie porównuje czy litr mleka kosztuje 2 czy 2,10 (kto w ogole porównuje???).

Eneuel Leszek Ciszewski :)
podziwiam.

Data: 2010-03-01 20:35:29
Autor: Seba
corner <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał(a):

> [...]
>
> jwt, a wlasciwie to Premium Club konczy wspolprace z Eurobankiem :-(

Wiec oni chyba juz zupelnie zwijaja Premium Club.

o nie, premium sie nie zwija, za miesiąc niespodzianka :)

Data: 2010-03-01 22:37:59
Autor: Szymon
Użytkownik "Seba" <bbastek13.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmh8eh$r1i$1inews.gazeta.pl...
o nie, premium sie nie zwija, za miesiąc niespodzianka :)

tiaaa... PizzaHut out, teraz KFC out, BPH out, EB teraz out to co tam jeszcze zostało? latarki jakieś za te punkty czy parasole. Tylko jeszcze niech Statoil im odejdzie i już w ogóle bida zostanie.

Data: 2010-03-01 21:57:03
Autor: Seba

Data: 2010-03-01 21:58:57
Autor: Seba
Szymon <wiad_usuń@o2.pl> napisał(a): > Użytkownik "Seba" <bbastek13.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:hmh8eh$r1i$1inews.gazeta.pl...
> [...]
bedzie "in" za te "outy"

Data: 2010-03-02 08:34:51
Autor: xbartx
KK Eurobanku juz nie Premium Club
Dnia Mon, 01 Mar 2010 21:58:57 +0000, Seba napisał(a):

bedzie "in" za te "outy"

A jakiś bank się dołączy ze swoją kk?

Data: 2010-03-02 19:51:12
Autor: Seba
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Mon, 01 Mar 2010 21:58:57 +0000, Seba napisał(a):

> bedzie "in" za te "outy"

A jakiś bank się dołączy ze swoją kk?

kto wie, ale skoro tak piszesz to pewnie coś w tym jest ;)

Data: 2010-03-02 14:19:04
Autor: M4ciek
On 2 Mar, 20:51, "Seba" <bbastek13.WYT...@gazeta.pl> wrote:
xbartx <b...@hashzero.net> napisa (a):
> A jakiś bank się dołączy ze swoją kk?
kto wie, ale skoro tak piszesz to pewnie co w tym jest ;)
dostalem info, ze w polowie marca bedzie informacja o nowym partnerze
- bankowym; co do reszty innego rodzaju partnerow - nie wiem;

Data: 2010-03-02 13:59:56
Autor: corner
KK Eurobanku juz nie Premium Club

Użytkownik "Seba" <bbastek13.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmhdb1$g7c$1inews.gazeta.pl...

bedzie "in" za te "outy"

Pożyjemy, zobaczymy. Ja nigdy nie byłem członkiem Premium Club. Jakoś nie było mi z ich partnerami po drodze.

Data: 2010-03-02 04:48:59
Autor: szczurwa
KK Eurobanku już nie Premium Club
On 28 Lut, 23:13, M4ciek <m4c...@gmail.com> wrote:

No cóż, szkoda, ciekawe co wymyślą w zamian ?

KK Eurobanku już nie Premium Club