KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Data: 2009-07-26 14:27:39
Autor: azot
KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Użytkownik "turczy" <turczywywalto@itotezfrazpc.pl> napisał w wiadomości news:h4hg3m$t8m$1news.dialog.net.pl...
Mam KK i chciałbym z niej wybrać pieniądze na około miesiąc (skorzystać z kredytu) 15-20K
Oczywiście 3% prowizji + odsetki od dnia wybrania w bankomacie to zwykły hardcor.
Szukam takiego systemu płatności żeby mnie to nie kosztowało więcej jak powiedzmy 2% + załapanie się na GP a wiec płatnośc bezgotówkowa.
Znacie może coś takiego?
Arek

Zwykła kredytówka Aliora. Przelew na byle jakie konto z rachunku karty 1% prowizji., 58-dniowy GP. Wypłacasz te pieniądze z konta na które przelałes i po krzyku.

azot

KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.