KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Data: 2009-07-26 05:12:54
Autor: BK
KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.
On 26 Lip, 13:53, "turczy" <turczywywa...@itotezfrazpc.pl> wrote:
Mam KK i chciałbym z niej wybrać pieniądze na około miesiąc (skorzystać z
kredytu) 15-20K
Oczywiście 3% prowizji + odsetki od dnia wybrania w bankomacie to zwykły
hardcor.
Szukam takiego systemu płatności żeby mnie to nie kosztowało więcej jak
powiedzmy 2% + załapanie się na GP a wiec płatnośc bezgotówkowa..
Znacie może coś takiego?
Arek

aliorspeed
https://www.speed.aliorbank.pl/speed/static/how-it-works.htm

ale chyba tylko na karty w walutach, zaplacisz za przewalutowanie ale
bedzie okres bezodsetkowy

Data: 2009-08-02 10:52:57
Autor: miecznik
BK <bkapuscinski@gmail.com> napisał(a):
On 26 Lip, 13:53, "turczy" <turczywywa...@itotezfrazpc.pl> wrote:
> Mam KK i chcia=B3bym z niej wybra=E6 pieni=B1dze na oko=B3o miesi=B1c
(sk=
orzysta=E6 z
> kredytu) 15-20K
> Oczywi=B6cie 3% prowizji + odsetki od dnia wybrania w bankomacie to zwyk=
=B3y
> hardcor.
> Szukam takiego systemu p=B3atno=B6ci =BFeby mnie to nie kosztowa=B3o wi=
=EAcej jak
> powiedzmy 2% + za=B3apanie si=EA na GP a wiec p=B3atno=B6c
bezgot=F3wkowa=
..
> [...]

https://www.speed.aliorbank.pl/speed/static/how-it-works.htm

ale chyba tylko na karty w walutach, zaplacisz za przewalutowanie ale

Najkorzystniej jest korzystać z tego systemu przy pomocy KK Polbank. Mnie wypłata 310 EUR kosztowała po przeliczeniu ok. 20 zł i mogłem jeszcze rozłożyć na 12 rat w Polbanku.

--

KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.