KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Data: 2009-07-26 14:44:33
Autor: Mithos
KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.
turczy pisze:
Szukam takiego systemu płatności żeby mnie to nie kosztowało więcej jak powiedzmy 2% + załapanie się na GP a wiec płatnośc bezgotówkowa.
Znacie może coś takiego?

KK Alior i przelew na dowolny rachunek. Koszt 1% ale w bonusie traktowane jak operacja bezgotówkowa więc łapiesz się na GP (w najbardziej sprzyjających okolicznościach jest to 58 dni).

Przelew ten wchodzi także do operacji zwalniających z opłaty rocznej. A teraz jest jeszcze promocja, że (pod pewnymi warunkami) bank daje 100 PLN na rachunek karty.

--
Mithos

Data: 2009-07-26 14:54:43
Autor: turczy

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h4hj58$pjg$1news.onet.pl...
turczy pisze:
[...]

Taak, ale musiałbym przenieśc dotychczasową kartę co jest kłopotliwe i trochę trwa.
Ponadto prowadzę DG więc udowadnianie zarobków przy następnej karcie jest mocno upierdliwe.
Arek

Data: 2009-07-26 13:40:53
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 26 Jul 2009 14:54:43 +0200, turczy napisał(a):

[...]

Oczekujesz cudów, ale sam się nie pogimnastykujesz?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-26 20:47:24
Autor: turczy
KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Oczekujesz cudów, ale sam się nie pogimnastykujesz?

Jakbym chciał się gimnastykować to bym sobie załatwił kredyt na 10% rocznie a nie kożystał z karty kredytowej
W całym tym interesie chodzi właśnie o wygode.
Arek

Data: 2009-07-26 16:18:07
Autor: Mithos
turczy pisze:
Taak, ale musiałbym przenieśc dotychczasową kartę co jest kłopotliwe i trochę trwa.
Ponadto prowadzę DG więc udowadnianie zarobków przy następnej karcie jest mocno upierdliwe.

To idź do jakiegoś dużego marketu (ze sprzętem lub materiałami budowlanymi) i płać kartą za inne osoby w zamian otrzymując gotówkę.

--
Mithos

Data: 2009-07-26 15:56:54
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia  2009-07-26 14:44 napisala nastepujace slowa:

> [...]

Przelew ten wchodzi także do operacji zwalniających z opłaty rocznej. A teraz jest jeszcze promocja, że (pod pewnymi warunkami) bank daje 100 PLN na rachunek karty.

To jakas promocja czy tak na stale bedzie? I czy rachunek faktycznie moze byc dowolny? Podawany jest przez www czy trzeba konsultantowi przez telefon?

--
michal

Data: 2009-07-26 16:26:14
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie Olgierd w liscie z dnia  2009-07-26 16:01 napisala nastepujace slowa:

[...]

Nie mam bladego pojęcia...

--
michal

Data: 2009-07-26 08:23:27
Autor: BK
On 26 Lip, 16:26, Michał <mw...@gazeta.pl> wrote:
Osoba nazywajaca sie Olgierd w liscie z dnia  2009-07-26 16:01 napisala
nastepujace slowa:

> A jak myślisz?

Nie mam bladego pojęcia...

--
michal

Przelew normalnie z poziomu bankowosci internetowej tak jakby z ror
przelewal. Na jaki rachunek chcesz.

Data: 2009-07-26 18:21:54
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie BK w liscie z dnia  2009-07-26 17:23 napisala nastepujace slowa:

[...]

Dzieki za odpowiedz!!

--
michal

Data: 2009-07-26 17:19:01
Autor: bartekk
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h4hj58$pjg$1news.onet.pl...
KK Alior i przelew na dowolny rachunek. Koszt 1% ale w bonusie traktowane jak operacja bezgotówkowa więc łapiesz się na GP (w najbardziej sprzyjających okolicznościach jest to 58 dni).

W BZWBK tez sa przelewy za 1%, tez traktowane jako bezgotowkowe.

Data: 2009-07-26 19:04:18
Autor: top
Mithos wrote:
Przelew ten wchodzi także do operacji zwalniających z opłaty rocznej. A

Skąd masz takie informacje ? Jest tak napisane w jakimś oficjalnym dokumencie Alior banku (regulamin, toip) ? Bo z tego co ja kiedyś się dowiadywałem, to przelewy z karty nie wliczały się do operacji zwalniających z opłaty rocznej.

Data: 2009-07-26 19:08:12
Autor: Mithos
top pisze:
[...]

Info od pracownika oddziału.

--
Mithos

Data: 2009-07-26 20:25:40
Autor: top
Mithos wrote:
top pisze:
[...]

Hmm, pracownicy to różne rzeczy gadają. Przydałoby się jakieś oficjalne, pisemne potwierdzenie. Jeśli faktycznie jest tak jak piszesz, to byłoby super!

KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.