KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Data: 2009-08-02 01:07:36
Autor: jerry
KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.

Użytkownik "turczy" <turczywywalto@itotezfrazpc.pl> napisał w wiadomości news:h4hg3m$t8m$1news.dialog.net.pl...
Mam KK i chciałbym z niej wybrać pieniądze na około miesiąc (skorzystać z kredytu) 15-20K
Oczywiście 3% prowizji + odsetki od dnia wybrania w bankomacie to zwykły hardcor.
Szukam takiego systemu płatności żeby mnie to nie kosztowało więcej jak powiedzmy 2% + załapanie się na GP a wiec płatnośc bezgotówkowa.
Znacie może coś takiego?
Arek
KK
Ponadto prowadzę DG więc udowadnianie zarobków przy następnej karcie jest mocno upierdliwe.
Arek
Skoro masz DG  to może masz też terminal w ktorym Twoi klienci płaca kartą.
Jeżeli tak ,to pierwszego dnia okresu rozliczeniowego płacisz swoją kartą w
swoim terminalu i kasa po potrąceniu prowizji Polcardu  wplywa na rachunek
DG. Prosty i tani lewar  (1,6 do 2,5 %). JEŻELI MASZ DRUGĄ KARTĘ..... Już
wiesz co robić :-)
pozdro
jerry

KK - Jak najtaniej wybrać pieniądze.