KK KIS

Data: 2010-01-26 14:14:52
Autor: Homzik
KK KIS
Getin-Noble

Kruczki to żeby nie wypłacać z bankomatu i nie płacić w innych
walutach niż PLN i USD bo kursy zabójcze.

Data: 2010-01-27 08:13:22
Autor: JanKo
KK KIS
Agent Homzik nadaje:
Kruczki to żeby nie wypłacać z bankomatu i nie płacić w innych
walutach niż PLN i USD bo kursy zabójcze.

Bankomatów nie ma się co bać, pod warunkiem szybkiej (w ciągu kilku dni) spłaty. Koszty groszowe a wygoda swobody korzystania z dowolnego bankomatu nie do przecenienia.
Kursy przewalutowania też nie są takie straszne. Nie ma co demonizować. Z duszą na ramieniu użyłem karty w Czechach i jakoś to przeżyłem ;-)

Data: 2010-01-27 00:06:35
Autor: Homzik
KK KIS
Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
40 zł.

Data: 2010-01-27 09:51:47
Autor: JanKo
KK KIS
Agent Homzik nadaje:

Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
40 zł.

Zależy kiedy, gdzie i czym. Gdy ja zrobiłem w grudniu zakupy KISem i mBankowym delfinkiem na podobną ilość koron, to KIS wyszedł taniej

Data: 2010-01-27 10:41:38
Autor: Valdi
KK KIS
"Homzik"

Gdy ja porównywałem koszt transakcji na 175 euro w mBanku i
KeepItSimple, to przy tak małej kwocie mBank wyszedł taniej o jakieś
40 zł.

ze względu na walutę rozliczeniową i kursy.

KK KIS