Data: 2011-04-05 18:16:07 | |
Autor: MarekZ | |
KK Mille - zmiany | |
Od 1 maja jest sporo zmian dotyczÄ
cych kart kredytowych w Mille:
http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY_List_zmiany_w_regulaminie_03-2011_909721.pdf. MiÄdzy innymi wycofywana jest oferta "PĹacÄ za rachunki" (nadal pozostaje "spĹata zadĹuĹźenia w innym banku").. |
|
Data: 2011-04-05 10:11:04 | |
Autor: MK | |
KK Mille - zmiany | |
On 5 Kwi, 18:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w Mille:http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY_List_zmiany_w_re.... Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D. MK |
|
Data: 2011-04-05 19:18:12 | |
Autor: MarekZ | |
KK Mille - zmiany | |
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18414343-f9ec-4974-9cf3-2d40a4c1a3b4@z31g2000vbs.googlegroups.com...
Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D. Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK z 30 dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na niekorzyść (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille działa zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się to zmieni nie wiadomo). |
|
Data: 2011-04-05 20:00:34 | |
Autor: Simple Man | |
KK Mille - zmiany | |
W dniu 2011-04-05 19:18, MarekZ pisze:
Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta. Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej" odmiany :) |
|
Data: 2011-04-05 20:18:12 | |
Autor: neoniusz | |
KK Mille - zmiany | |
W dniu 11-04-05 20:00, Simple Man pisze:
Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta. Ja kilka lat temu zastrzeglem swojego zlotego amexa jakis chwile przed pobraniem oplaty. Po paru dniach zadzwonili i zaproponowali taka sama nowa karte za darmo. A obroty byly naprawde mizerne. |
|
Data: 2011-04-05 20:40:23 | |
Autor: brum | |
KK Mille - zmiany | |
Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta. nie moge sie zgodzic w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z ktorego nic nie wynikalo rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak pozostal o czym swiadczy to, ze bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na serio traktuje pisemne wypowiedzenie ? dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta |
|
Data: 2011-04-05 20:46:02 | |
Autor: MarekZ | |
KK Mille - zmiany | |
Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:infnmq$m97$1@news.onet.pl...
Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych przejść. |
|
Data: 2011-04-05 22:19:20 | |
Autor: brum | |
KK Mille - zmiany | |
Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych przejść. jedno nie wyklucza drugiego, a lacznie daje obsluge na srednim poziomie :) Ty widocznie trafiles na czlowieka, ktory byl zainteresowany zalatwieniem sprawy ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem |
|
Data: 2011-04-05 22:38:44 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
KK Mille - zmiany | |
W dniu 2011-04-05 22:19, brum pisze:
ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu W banku (a zwĹaszcza tym) obok Procedury stoi siÄ na bacznoĹÄ :-) |
|
Data: 2011-04-06 10:13:55 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
KK Mille - zmiany | |
On Tue, 5 Apr 2011 20:40:23 +0200, "brum" <brumbrum@onet.eu> wrote:
Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta. u mnie tak samo. Z tą różnicą, że ja pozostawiłem sobie ich MC. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |