Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   KK Mille - zmiany

KK Mille - zmiany

Data: 2011-04-05 18:16:07
Autor: MarekZ
KK Mille - zmiany
Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w Mille:
http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY_List_zmiany_w_regulaminie_03-2011_909721.pdf.

Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje "spłata zadłużenia w innym banku")..

Data: 2011-04-05 10:11:04
Autor: MK
KK Mille - zmiany
On 5 Kwi, 18:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w Mille:http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY_List_zmiany_w_re....

Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje
"spłata zadłużenia w innym banku")..

Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

MK

Data: 2011-04-05 19:18:12
Autor: MarekZ
KK Mille - zmiany
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18414343-f9ec-4974-9cf3-2d40a4c1a3b4@z31g2000vbs.googlegroups.com...

Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK z 30 dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na niekorzyść (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille działa zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się to zmieni nie wiadomo).

Data: 2011-04-05 20:00:34
Autor: Simple Man
KK Mille - zmiany
W dniu 2011-04-05 19:18, MarekZ pisze:
Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii
szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK
z 30 dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na
niekorzyść (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille
działa zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się
to zmieni nie wiadomo).

Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta. Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej" odmiany :)

Data: 2011-04-05 20:18:12
Autor: neoniusz
KK Mille - zmiany
W dniu 11-04-05 20:00, Simple Man pisze:
Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.
Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować
zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to
jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej"
odmiany :)

Ja kilka lat temu zastrzeglem swojego zlotego amexa jakis chwile przed pobraniem oplaty. Po paru dniach zadzwonili i zaproponowali taka sama nowa karte za darmo. A obroty byly naprawde mizerne.

Data: 2011-04-05 20:40:23
Autor: brum
KK Mille - zmiany
Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

nie moge sie zgodzic
w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z ktorego nic nie wynikalo
rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi zwolnienie  "na zawsze" z wszelkich oplat
ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak pozostal

o czym swiadczy to, ze  bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na serio traktuje pisemne wypowiedzenie ?
dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie
w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta

Data: 2011-04-05 20:46:02
Autor: MarekZ
KK Mille - zmiany
Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:infnmq$m97$1@news.onet.pl...

Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych przejść.

Data: 2011-04-05 22:19:20
Autor: brum
KK Mille - zmiany
Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych przejść.

jedno nie wyklucza drugiego, a lacznie daje obsluge na srednim poziomie :)
Ty widocznie trafiles na czlowieka, ktory byl zainteresowany zalatwieniem sprawy
ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem

Data: 2011-04-05 22:38:44
Autor: Wojciech Nawara
KK Mille - zmiany
W dniu 2011-04-05 22:19, brum pisze:

ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu
transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem

W banku (a zwłaszcza tym) obok Procedury stoi się na baczność :-)

Data: 2011-04-06 10:13:55
Autor: Jarek Andrzejewski
KK Mille - zmiany
On Tue, 5 Apr 2011 20:40:23 +0200, "brum" <brumbrum@onet.eu> wrote:

Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

nie moge sie zgodzic
w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z ktorego nic nie wynikalo
rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi zwolnienie  "na zawsze" z wszelkich oplat

u mnie tak samo. Z tą różnicą, że ja pozostawiłem sobie ich MC.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

KK Mille - zmiany

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona