KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wy ciągu

Data: 2011-11-14 19:05:18
Autor: MarcinF
KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wy ciągu
W dniu 2011-11-14 11:18, luc pisze:
Posiadam tytułowe karty, obie mają dzień zamknięcia wyciągu ustalony
na 11. W piątek było święto, więc wyciąg w Multi jeszcze nie został
zamknięty (pewnie stanie się to dziś). A ten z mBanku - został
zamknięty 11ego. Dziwne?

A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

Data: 2011-11-14 10:51:59
Autor: luc
KK Multi vs KK MBank - dzieñ zamkniêcia wyci±gu
On 14 Lis, 19:05, MarcinF <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

> zamknięty 11ego. Dziwne?

A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

Nie sprawdzałem tego 11ego, ale teraz w operacjach bieżących jest
jedna transakcja z 10ego, rozliczona 12ego. Ale normalnie taka
transakcja przeszłaby na nowy wyciąg...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wy ciągu