KK Multi vs KK MBank - dzieñ zamkniêcia wyci±gu

Data: 2011-11-14 02:18:06
Autor: luc
KK Multi vs KK MBank - dzieñ zamkniêcia wyci±gu
Posiadam tytułowe karty, obie mają dzień zamknięcia wyciągu ustalony
na 11. W piątek było święto, więc wyciąg w Multi jeszcze nie został
zamknięty (pewnie stanie się to dziś). A ten z mBanku - został
zamknięty 11ego. Dziwne?

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-14 11:25:18
Autor: MarekZ
KK Multi vs KK MBank - dzień zamknięcia wyciągu
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:baedde48-9ff6-4330-8833-8efb80b4373f@n6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w Multi był.

Data: 2011-11-14 03:23:27
Autor: luc
On 14 Lis, 11:25, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomości grup

> [...]
> zamknięty 11ego. Dziwne?

No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w Multi

A mógłbyś sprawdzić, jak było na wyciągu z zeszłego roku? Moja KK w
mBanku ma krótszy staż...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-15 00:01:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5335bcf2-21c5-4587-b499-153703ad3fe7@x8g2000yql.googlegroups.com...

A mógłbyś sprawdzić, jak było na wyciągu z zeszłego roku? Moja KK w
mBanku ma krótszy staż...

Kurczę, niestety ta moja mBankowa też nie skończyła jeszcze roczku. Natomiast w Multibanku rok temu tak jak i w tym roku 11 listopada nie wygenerował się wyciąg.

Data: 2011-11-14 10:41:37
Autor: Olgierd
On Mon, 14 Nov 2011 11:25:18 +0100, MarekZ wrote:

No. Też zwróciło to moją uwagę. W mBanku 11.11 nie był świętem, a w
Multi był.

To proste: mBank jest bardziej niemiecki, niż Multi ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-11-14 13:15:51
Autor: Przemek
KK Multi vs KK MBank - dzieñ zamkniêcia wyci±gu

U¿ytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9qoe8$ucj$1srv.cyf-kr.edu.pl...
U¿ytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:baedde48-9ff6-4330-8833-8efb80b4373f@n6g2000vbg.googlegroups.com...
Posiadam tytu³owe karty, obie maj± dzieñ zamkniêcia wyci±gu ustalony
na 11. W pi±tek by³o ¶wiêto, wiêc wyci±g w Multi jeszcze nie zosta³
zamkniêty (pewnie stanie siê to dzi¶). A ten z mBanku - zosta³
zamkniêty 11ego. Dziwne?

No. Te¿ zwróci³o to moj± uwagê. W mBanku 11.11 nie by³ ¶wiêtem, a w Multi by³.

Bo w Multi 11-go swietowali ludzie a w mbanku komputery caly czas zapieprzaja :)

Data: 2011-11-14 19:05:18
Autor: MarcinF
W dniu 2011-11-14 11:18, luc pisze:
[...]

A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

Data: 2011-11-14 10:51:59
Autor: luc
On 14 Lis, 19:05, MarcinF <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

> zamknięty 11ego. Dziwne?

A na karcie Multi nie wisialy jeszcze jakies blokady 11-go ?

Nie sprawdzałem tego 11ego, ale teraz w operacjach bieżących jest
jedna transakcja z 10ego, rozliczona 12ego. Ale normalnie taka
transakcja przeszłaby na nowy wyciąg...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

KK Multi vs KK MBank - dzieñ zamkniêcia wyci±gu