KK Multibanku takĹźe w bluecash?

Data: 2010-12-30 12:59:59
Autor: neoniusz
KK Multibanku takĹźe w bluecash?
W dniu 10-12-30 12:16, xbartx pisze:
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami
kredytowymi MultiBanku."

No i git.
Ktora karta w Multi jest najfajniejsza i tania?
Widze, ze za wszystkie standardowe karty biora oplate za wydanie i pozniej zwracaja, ale przez caly rok, czyli troche niefajnie.
Za to Aquarius jest za darmo, jesli zrobi sie transakcje co miesiac. To mi sie podoba. Oczywiscie jeszcze trzeba przelewac pieniadze na chwile, zeby konto bylo za darmo.
Uda sie przeniesc karte z mBanku do Multi? :)

Data: 2010-12-30 04:05:22
Autor: luc
KK Multibanku także w bluecash?
On 30 Gru, 12:59, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

zeby konto bylo za darmo.
Uda sie przeniesc karte z mBanku do Multi? :)

Podobno się nie da, ale ... mi się udało. To było podczas brania
kredytu i doradca chciał mi do niego sprzedać tyle produktów, ile się
dało. Wybrałem te, za które nic nie muszę płacić dodatkowo ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 13:46:04
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:
[...]

A sprawdzaja czy rzeczywiscie sie zrezygnowalo z karty w starym banku? Niby oswiadczenie jest...
W ogole cos nie gra, bo:
a) zaznaczam, ze mam karte z mBanku, chce ja przeniesc i jest OK
b) proponuja mi limit ponad 30000
c) nie ma do wyboru Aquariusow ani VP a jest np. Karta MultiZET, ktora ma gorny limit 20000. Cos jest skopane to skladanie wnioskow.

Data: 2010-12-30 04:58:19
Autor: luc
On 30 Gru, 13:46, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:

> [...]
> dało. Wybrałem te, za które nic nie muszę płacić dodatkowo ;-)

A sprawdzaja czy rzeczywiscie sie zrezygnowalo z karty w starym banku?

U mnie nie sprawdzali i Złota rybka została zarżnięta dopiero wtedy,
gdy wyrabiałem PolbankEra ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 04:59:25
Autor: MK
[...]

Na AQ lub VP sa jakies minimalne limity dochodow netto. Na AQ chyba
5tys, a na VP 10tys...

MK

Data: 2010-12-30 13:57:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifhuuc$4ca$1@news.onet.pl...

[...]

Karty Aq są tylko dla posiadaczy rachunków Aq. Kiedyś przez chwilę było inaczej i niektórzy Grupowicze z tego skorzystali, ale obecnie żeby mieć te karty trzeba mieć też konto. VP jest od 20k limitu. U mnie jak wypełniam wniosek dla odmiany pokazują się chyba wszystkie karty oprócz tej MultiZet. Ona w ogóle jeszcze istnieje w ofercie? A masz Vise n? Ciekawie wygląda. Proponowane limity jakie się pokazują nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością i nie warto na nie zwracać uwagi, ich rolą ma chyba być wyłącznie efekt marketingowy. Minimalny limit VP to 10k, więc teoretycznie powinieneś mieć ją do wyboru.

Data: 2010-12-30 15:23:04
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:57, MarekZ pisze:
tej MultiZet. Ona w ogóle jeszcze istnieje w ofercie? A masz Vise n?

Ostatecznie zlozylem wniosek wlasnie o Vise n. Telewizje bede mial taniej przynajmniej ;)

Data: 2010-12-30 17:47:47
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:
[...]

To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

Data: 2010-12-30 08:58:09
Autor: luc
On 30 Gru, 17:47, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:

> Podobno si nie da, ale ... mi si uda o. To by o podczas brania
> kredytu i doradca chcia mi do niego sprzeda tyle produkt w, ile si
> da o. Wybra em te, za kt re nic nie musz p aci dodatkowo ;-)

To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze
nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

Nie wiem, czy ma prawa, ale miał straszne parcie na sprzedaż
dodatkowych produktów do konta AQ. To było jakiś czas temu, gdy nie
było jeszcze rekomendacji KNF, a marże na kredyty niskie...

pzdrwm
luc

pzdrwm
luc