KK Multibanku także w bluecash?

Data: 2010-12-30 11:16:16
Autor: xbartx
KK Multibanku także w bluecash?

Według tego:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami kredytowymi MultiBanku."

--
xbartx

Data: 2010-12-30 03:57:04
Autor: luc
On 30 Gru, 12:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Według tego:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami
kredytowymi MultiBanku."

O, czas odkurzyć Aquariusa ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 04:30:15
Autor: luc
[...]

Przy próbie skorzystania z mutlitransferu:

"Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie.
Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
Telefonicznej..."

Hmmm..

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 06:58:06
Autor: luc
On 30 Gru, 13:30, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

Sam sobie odpowiem. Przy Multitransferze i Operze nie korzystać z
Wand, tylko dane do zalogowania trzeba wpisywać ręcznie.

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 13:17:59
Autor: xbartx
KK Multibanku także w bluecash?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 04:30:15 -0800, luc napisał(a):

Przy prĂłbie skorzystania z mutlitransferu:

[...]

To samo, jak ktoś już pisał, ma przy kartach mBanku, więc to chyba jakiś ich wewnętrzny błąd programowy i w sumie nie wiadomo od czego zależy. Od rodzaju karty? Jej parametrów np daty ważności?

--
xbartx

Data: 2010-12-30 13:32:57
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 13:17:59 +0000, xbartx napisał(a):

To samo, jak ktoś już pisał, ma przy kartach mBanku, więc to chyba jakiś
ich wewnętrzny błąd programowy i w sumie nie wiadomo od czego zależy. Od
rodzaju karty? Jej parametrów np daty ważności?

U mnie działa :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-12-30 14:41:36
Autor: Kamil Jońca
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

[...]

U mnie też na FX pod Windą, nie chce pod FX debianowym.

KJ

"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

Data: 2010-12-30 13:53:00
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 14:41:36 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Ciekawy rodzaj dyskryminacji. Ale ja korzystam z Ubuntu, a to też niby Debian (no już teraz prawie raczej chyba).

Data: 2011-01-03 10:15:28
Autor: Kamil Jońca
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

Wyjaśniło się. Fx  się zawsze mnie pyta o zapisanie ciasteczek i
musiałem kiedyś zabronić zapisać ciasteczko z bluecash. Po wyczyszczeniu
i zezwoleniu wszystko ładnie działa, również pod Linuksem.

KJ

The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2010-12-30 14:43:15
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 14:32, Olgierd pisze:
[...]

A masz Aquariusa czy inne konto? Bo MK pisal, ze u niego jest "Płatność dostępna wyłącznie z MultiKonta AQUARIUS." i sie zastanawiam.

Data: 2010-12-30 13:52:08
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 14:43:15 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Mam i konto wodnicze, i wodniczą kartę. Proponuje mi obie opcje. Może przetestuję po niedzieli, bo teraz mi się nie opłaca (akurat jestem na końcu okresu rozliczeniowego).

Data: 2010-12-30 15:04:34
Autor: Kamil Jońca
[...]

MI proponuje konto AQ i kartę nie-AQ.

KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2010-12-30 06:14:20
Autor: MK
On 30 Gru, 15:04, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> writes:

> Mam i konto wodnicze, i wodniczą kartę. Proponuje mi obie opcje.
> Może przetestuję po niedzieli, bo teraz mi się nie opłaca (akurat jestem
> na końcu okresu rozliczeniowego).

MI proponuje konto AQ i kartę nie-AQ.

IMHO rodzaj konta nie ma znaczenia, wazne zeby miec konto. Ja mialem
kiedys AQ i moze stad taki komunikat. Niech sprawdzi osoba, ktora ma
tylko kk, tak jak ja.

MK

Data: 2010-12-30 05:52:46
Autor: Rafal M
[...]

A jakas prowizja za to biora? Czy tak jak w mBanku jest kasa za friko?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 06:13:20
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 14:52, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

A jakas prowizja za to biora? Czy tak jak w mBanku jest kasa za friko?

Ok, sam sobie odpowiem - nic nie biora.

W takim razie zlozylem wlasnie wniosek o maksymalny limit w ofercie i
KK MC AQ.

Czekamy na decyzje. Dlugo sie zwykle czeka?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 15:21:21
Autor: neoniusz
KK Multibanku takĹźe w bluecash?
W dniu 10-12-30 15:13, Rafal M pisze:
[...]

Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Data: 2010-12-30 14:29:26
Autor: xbartx
Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:21:21 +0100, neoniusz napisał(a):

Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem
ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

--
xbartx

Data: 2010-12-30 06:56:08
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 15:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:21:21 +0100, neoniusz napisał(a):

> Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem
> ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

I przy max limicie mam odmowe :/

Troche to glupie - dawac _spersonalizowana_ oferte na koncie i
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 16:09:49
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 15:56, Rafal M pisze:
Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

I przy max limicie mam odmowe :/

Troche to glupie - dawac _spersonalizowana_ oferte na koncie i
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

Data: 2010-12-30 07:24:03
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 16:28:01
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 16:24, Rafal M pisze:
Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

Oj tego nie wiem.

Data: 2010-12-30 16:33:30
Autor: Kamil Jońca
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> writes:

On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

Data: 2010-12-30 07:41:08
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 16:33, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

No nic, karta ktora mam wyssana do oporu i odlozona do szuflady na
najblizsze 50 dni ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 12:31:55
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Według tego:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami kredytowymi MultiBanku."

Erm. Chciałem sprawdzić, niestety czego bym nie wpisał(citi, mbank,
 polbank) w formatce przelewu to dostaję komunikat:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
BlueCash.pl w chwili obecnej nie umożliwia realizowania przelewów do wybranego banku odbiorcy.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Też tak macie?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
God is real, unless declared integer.

Data: 2010-12-30 04:01:23
Autor: MK
KK Multibanku także w bluecash?
On 30 Gru, 12:49, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Dzia a bez zarzutu.

Nie u kazdego... ja mam komunikat

"Płatność dostępna wyłącznie z MultiKonta AQUARIUS."
Mam w Multi tylko kk VP. Moze osoby, ktore maja konto moga dokonywac
platnosci z kk. Uzytkownicy tylko kk, niestety nie moga :).

MK

Data: 2010-12-30 13:03:55
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e57bbd4c-8ee0-4358-b504-5065fb7addd9@r29g2000yqj.googlegroups.com...

"Płatność dostępna wyłącznie z MultiKonta AQUARIUS."
Mam w Multi tylko kk VP. Moze osoby, ktore maja konto moga dokonywac
platnosci z kk. Uzytkownicy tylko kk, niestety nie moga :).

Ja mam obecnie Multikonto Aquarius oraz Vise AQ rozpiętą z Multikontem a spiętą z rachunkiem technicznym. Zadziałało. VP obecnie nie posiadam, ale właśnie zamówiłem - zobaczymy czy zostanie przyznana. ;-)

Data: 2010-12-30 13:20:42
Autor: xbartx
Dnia Thu, 30 Dec 2010 13:03:55 +0100, MarekZ napisał(a):

Ja mam obecnie Multikonto Aquarius oraz Vise AQ rozpiętą z Multikontem a
spiętą z rachunkiem technicznym. Zadziałało. VP obecnie nie posiadam,
ale właśnie zamówiłem - zobaczymy czy zostanie przyznana. ;-)

Widzę, że tytuł kartowego Magnata do dla Ciebie za mało i chcesz być cesarzem? hi hi
Myślę jednak że słabo będzie z nowym plastikiem z uwagi na to że teraz sponsorem jest literka T.

--
xbartx

Data: 2010-12-30 14:28:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifi0va$l7a$4@inews.gazeta.pl...

Myślę jednak że słabo będzie z nowym plastikiem z uwagi na to że teraz
sponsorem jest literka T.

Masz rację, już mam odmowę dla limitu 100k. :-)

Spróbuję jutro z niższym limitem. Ale tak po prawdzie to myślę, że nic z tego nie będzie. Jak patrzą w BIK to się pewnie za głowę łapią w kontekście wspomnianej literki.

Data: 2010-12-30 13:16:08
Autor: Kamil Jońca
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

No to chyba mnie nie lubią - nie udaje mi się wyjść z danych odbiorcy
przelewu.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

Data: 2010-12-30 12:59:59
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 12:16, xbartx pisze:
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami
kredytowymi MultiBanku."

No i git.
Ktora karta w Multi jest najfajniejsza i tania?
Widze, ze za wszystkie standardowe karty biora oplate za wydanie i pozniej zwracaja, ale przez caly rok, czyli troche niefajnie.
Za to Aquarius jest za darmo, jesli zrobi sie transakcje co miesiac. To mi sie podoba. Oczywiscie jeszcze trzeba przelewac pieniadze na chwile, zeby konto bylo za darmo.
Uda sie przeniesc karte z mBanku do Multi? :)

Data: 2010-12-30 04:05:22
Autor: luc
On 30 Gru, 12:59, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

zeby konto bylo za darmo.
Uda sie przeniesc karte z mBanku do Multi? :)

Podobno się nie da, ale ... mi się udało. To było podczas brania
kredytu i doradca chciał mi do niego sprzedać tyle produktów, ile się
dało. Wybrałem te, za które nic nie muszę płacić dodatkowo ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 13:46:04
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:
[...]

A sprawdzaja czy rzeczywiscie sie zrezygnowalo z karty w starym banku? Niby oswiadczenie jest...
W ogole cos nie gra, bo:
a) zaznaczam, ze mam karte z mBanku, chce ja przeniesc i jest OK
b) proponuja mi limit ponad 30000
c) nie ma do wyboru Aquariusow ani VP a jest np. Karta MultiZET, ktora ma gorny limit 20000. Cos jest skopane to skladanie wnioskow.

Data: 2010-12-30 04:58:19
Autor: luc
On 30 Gru, 13:46, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:

> [...]
> dało. Wybrałem te, za które nic nie muszę płacić dodatkowo ;-)

A sprawdzaja czy rzeczywiscie sie zrezygnowalo z karty w starym banku?

U mnie nie sprawdzali i Złota rybka została zarżnięta dopiero wtedy,
gdy wyrabiałem PolbankEra ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-30 04:59:25
Autor: MK
[...]

Na AQ lub VP sa jakies minimalne limity dochodow netto. Na AQ chyba
5tys, a na VP 10tys...

MK

Data: 2010-12-30 13:57:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifhuuc$4ca$1@news.onet.pl...

[...]

Karty Aq są tylko dla posiadaczy rachunków Aq. Kiedyś przez chwilę było inaczej i niektórzy Grupowicze z tego skorzystali, ale obecnie żeby mieć te karty trzeba mieć też konto. VP jest od 20k limitu. U mnie jak wypełniam wniosek dla odmiany pokazują się chyba wszystkie karty oprócz tej MultiZet. Ona w ogóle jeszcze istnieje w ofercie? A masz Vise n? Ciekawie wygląda. Proponowane limity jakie się pokazują nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością i nie warto na nie zwracać uwagi, ich rolą ma chyba być wyłącznie efekt marketingowy. Minimalny limit VP to 10k, więc teoretycznie powinieneś mieć ją do wyboru.

Data: 2010-12-30 15:23:04
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:57, MarekZ pisze:
tej MultiZet. Ona w ogóle jeszcze istnieje w ofercie? A masz Vise n?

Ostatecznie zlozylem wniosek wlasnie o Vise n. Telewizje bede mial taniej przynajmniej ;)

Data: 2010-12-30 17:47:47
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:
[...]

To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

Data: 2010-12-30 08:58:09
Autor: luc
On 30 Gru, 17:47, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-12-30 13:05, luc pisze:

> Podobno si nie da, ale ... mi si uda o. To by o podczas brania
> kredytu i doradca chcia mi do niego sprzeda tyle produkt w, ile si
> da o. Wybra em te, za kt re nic nie musz p aci dodatkowo ;-)

To doradca ma takie "dodatkowe prawa"? Na infolinii mi powiedzieli, ze
nie da sie przeniesc z mbanku i pewnie wniosek odrzuca :(
Moze bym w takim razie zaatakowal jakiegos doradce...

Nie wiem, czy ma prawa, ale miał straszne parcie na sprzedaż
dodatkowych produktów do konta AQ. To było jakiś czas temu, gdy nie
było jeszcze rekomendacji KNF, a marże na kredyty niskie...

pzdrwm
luc

pzdrwm
luc