KK Multibanku także w bluecash?

Data: 2010-12-30 04:30:15
Autor: luc
KK Multibanku także w bluecash?
On 30 Gru, 12:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Według tego:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami
kredytowymi MultiBanku."

Przy próbie skorzystania z mutlitransferu:

"Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
Prosimy spróbować ponownie.
Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
Telefonicznej..."

Hmmm..

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2010-12-30 06:58:06
Autor: luc
On 30 Gru, 13:30, luc <bana...@gmx.net> wrote:

[...]

Sam sobie odpowiem. Przy Multitransferze i Operze nie korzystać z
Wand, tylko dane do zalogowania trzeba wpisywać ręcznie.

Data: 2010-12-30 13:17:59
Autor: xbartx
KK Multibanku także w bluecash?
Dnia Thu, 30 Dec 2010 04:30:15 -0800, luc napisał(a):

Przy prĂłbie skorzystania z mutlitransferu:

[...]

To samo, jak ktoś już pisał, ma przy kartach mBanku, więc to chyba jakiś ich wewnętrzny błąd programowy i w sumie nie wiadomo od czego zależy. Od rodzaju karty? Jej parametrów np daty ważności?

--
xbartx

Data: 2010-12-30 13:32:57
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 13:17:59 +0000, xbartx napisał(a):

To samo, jak ktoś już pisał, ma przy kartach mBanku, więc to chyba jakiś
ich wewnętrzny błąd programowy i w sumie nie wiadomo od czego zależy. Od
rodzaju karty? Jej parametrów np daty ważności?

U mnie działa :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-12-30 14:41:36
Autor: Kamil Jońca
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

[...]

U mnie też na FX pod Windą, nie chce pod FX debianowym.

KJ

"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

Data: 2010-12-30 13:53:00
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 14:41:36 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Ciekawy rodzaj dyskryminacji. Ale ja korzystam z Ubuntu, a to też niby Debian (no już teraz prawie raczej chyba).

Data: 2011-01-03 10:15:28
Autor: Kamil Jońca
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

Wyjaśniło się. Fx  się zawsze mnie pyta o zapisanie ciasteczek i
musiałem kiedyś zabronić zapisać ciasteczko z bluecash. Po wyczyszczeniu
i zezwoleniu wszystko ładnie działa, również pod Linuksem.

KJ

The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2010-12-30 14:43:15
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 14:32, Olgierd pisze:
[...]

A masz Aquariusa czy inne konto? Bo MK pisal, ze u niego jest "Płatność dostępna wyłącznie z MultiKonta AQUARIUS." i sie zastanawiam.

Data: 2010-12-30 13:52:08
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 30 Dec 2010 14:43:15 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Mam i konto wodnicze, i wodniczą kartę. Proponuje mi obie opcje. Może przetestuję po niedzieli, bo teraz mi się nie opłaca (akurat jestem na końcu okresu rozliczeniowego).

Data: 2010-12-30 15:04:34
Autor: Kamil Jońca
[...]

MI proponuje konto AQ i kartę nie-AQ.

KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2010-12-30 06:14:20
Autor: MK
On 30 Gru, 15:04, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> writes:

> Mam i konto wodnicze, i wodniczą kartę. Proponuje mi obie opcje.
> Może przetestuję po niedzieli, bo teraz mi się nie opłaca (akurat jestem
> na końcu okresu rozliczeniowego).

MI proponuje konto AQ i kartę nie-AQ.

IMHO rodzaj konta nie ma znaczenia, wazne zeby miec konto. Ja mialem
kiedys AQ i moze stad taki komunikat. Niech sprawdzi osoba, ktora ma
tylko kk, tak jak ja.

MK

KK Multibanku także w bluecash?