KK Multibanku także w bluecash?

Data: 2010-12-30 05:52:46
Autor: Rafal M
KK Multibanku także w bluecash?
On 30 Gru, 12:16, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Według tego:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=52436

"MultiTransfer jest już dostępny również przy płatności kartami
kredytowymi MultiBanku."

A jakas prowizja za to biora? Czy tak jak w mBanku jest kasa za friko?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 06:13:20
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 14:52, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

A jakas prowizja za to biora? Czy tak jak w mBanku jest kasa za friko?

Ok, sam sobie odpowiem - nic nie biora.

W takim razie zlozylem wlasnie wniosek o maksymalny limit w ofercie i
KK MC AQ.

Czekamy na decyzje. Dlugo sie zwykle czeka?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 15:21:21
Autor: neoniusz
KK Multibanku takĹźe w bluecash?
W dniu 10-12-30 15:13, Rafal M pisze:
[...]

Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Data: 2010-12-30 14:29:26
Autor: xbartx
Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:21:21 +0100, neoniusz napisał(a):

Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem
ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

--
xbartx

Data: 2010-12-30 06:56:08
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 15:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:21:21 +0100, neoniusz napisał(a):

> Ja zlozylem wniosek o sama KK Visa n (nie mam tam konta). Tez jestem
> ciekawy ile trzeba bedzie czekac :)

Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

I przy max limicie mam odmowe :/

Troche to glupie - dawac _spersonalizowana_ oferte na koncie i
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 16:09:49
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 15:56, Rafal M pisze:
Pamiętajcie że teraz sponsorem jest literka T he he.

I przy max limicie mam odmowe :/

Troche to glupie - dawac _spersonalizowana_ oferte na koncie i
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

Data: 2010-12-30 07:24:03
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-12-30 16:28:01
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-30 16:24, Rafal M pisze:
Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

Oj tego nie wiem.

Data: 2010-12-30 16:33:30
Autor: Kamil Jońca
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> writes:

On 30 Gru, 16:09, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
odmawiac jak przyjdzie co do czego.

Normalka, to samo co w mBanku i Ofercie dla Ciebie.

O oni "pytaja" BIK w momencie zlozenia tego wnisku?

OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

Data: 2010-12-30 07:41:08
Autor: Rafal M
On 30 Gru, 16:33, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

OIDP to tak (nie chce mi się teraz zaglądać do swoich raportów)

No nic, karta ktora mam wyssana do oporu i odlozona do szuflady na
najblizsze 50 dni ;)

Pozdrawiam
Rafal

KK Multibanku także w bluecash?