KK OF KIS

Data: 2009-10-31 12:22:15
Autor: SQLwiel
KK OF KIS
A mnie się ta karta podoba!
Jest precyzyjnie określone za co klient jest obciążany. M.in. nie może zostać obciążany za nie-swoje transakcje, także MOTOIO (przynajmniej tak to rozumiem): "Klient ... wyraża zgodę na dokonanie transakcji... przez podanie ... CVV2"
- a więc jeśli to NIE KLIENT podał ten numer, to transakcja nie była autoryzowana. To bank musi udowodnić, że to klient rozmawiał.
Przykładowy fraud: ktoś sfotografował kartę i frauduje na MOTOIO.

Te 50zł za wypowiedzenie można IMHO ominąć wypowiadając w teleserwisie (TOiP traktuje o "piśmie", a jak rozumiem - przez tf nie ma pisma).
Przy okazji okazało się, że umowę na moją bieżącą KK mam już w mocno zakurzonych pudłach z archiwami i ani mi się śni jej szukać, więc uznałem, że pożądane będzie "odświeżenie krwi", więc chyba z bieżącą kartą sie pożegnamy. Tylko w ten sposób możemy skłaniać banki do uatrakcyjniania ofert. Muszę tylko wykłócić się o wyższy limit. Limit powinien być 2x najwyższe przewidywane obroty miesięczne.

Nie podoba mi się przewalutowywanie przez Visa-USD, a więc w EU niekorzystnie.

Brzydki punkt w umowie (par.13), że bank może przekazać wszystkie dane o transakcjach nabywcy wierzytelności i wtedy tajemnica bankowa przestaje obowiązywać. To powinno być niedopuszczalne.

Nie wiem co w przypadku, gdy przekraczam limit. W obecnej karcie jest po prostu odmowa autoryzacji i brak problemu. Jeśli tutaj zamiast/oprócz odmowy jest karne 50zł - to dyskwalifikuje tę kartę. Doświadczył ktoś?

Brak precyzji co to oznacza "niezwłocznie" w przypadku reklamacji. Bulwersujący termin na załatwienie reklamacji: 180 dni.

--
Pzdr.         SQLwiel.

Data: 2009-10-31 12:42:21
Autor: sunwick
KK OF KIS
A mnie się ta karta podoba!
mi tez, ale dostałem odmowę (spr. w BIK) - chyba już ich za dużo
posiadam :) ciekawe czy mozna przeniesc karte do OF?

Data: 2009-10-31 13:32:52
Autor: adams99
KK OF KIS
sunwick pisze:
A mnie się ta karta podoba!
mi tez, ale dostałem odmowę (spr. w BIK) - chyba już ich za dużo
posiadam :) ciekawe czy mozna przeniesc karte do OF?

Ja dostałem maila, że w ciągu kilku dni ktoś się skontaktuje i czekam już sobie drugi tydzień :) W międzyczasie zdążyłem załatwić kk Aliora.

Data: 2009-10-31 13:41:22
Autor: ATZ Rzeszow
KK OF KIS

Te 50zł za wypowiedzenie można IMHO ominąć wypowiadając w teleserwisie
(TOiP traktuje o "piśmie", a jak rozumiem - przez tf nie ma pisma).

wg wyjasnien konsultantów to jest opłata jak bank wypowiada umowe, a nie uzytkownik karty

GP

KK OF KIS