KK OF/KIS - karta dodatkowa

Data: 2009-12-08 12:53:47
Autor: MattS
KK OF/KIS - karta dodatkowa
Cześć.
Mam pytanie do posiadaczy karty OF/KIS z kartą dodatkową.
Czy użytkownik karty dodatkowej dostaje osobny login i hasło do strony KIS?

Pytam, ponieważ mojej żonie przysłali login i hasło (nawet dwa), lecz nie  da się na to konto zalogować, pojawia się komunikat "Twoje konto jest  zablokowane". Dzwoniłem na ich partyline, lecz tam zawsze trafiam na  jakieś spady z Getinu, które wiedzą mniej niż ja po przeczytaniu umowy o  kartę. Twierdzą, że ich system musiał mieć błąd i niepotrzebnie wysłał ten  login i hasło, lecz wolę to zweryfikować na grupie.

MattS

KK OF/KIS - karta dodatkowa