KK OF system wariuje?

Data: 2010-04-18 12:49:12
Autor: Lukasz
KK OF system wariuje?
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqeejt$eap$1@inews.gazeta.pl...
Tez tak macie? I ciekawe czy daloby sie teraz zapłacić? Jeżeli nie to pierwsza poważna wpadka KK OF.

Spoko, ja od ponad 2 tygodni nie mogę się zalogować, a na infolinii ciągle mówią, że "informatycy pracują" i nie jestem jedyny. Mam czekać i próbować. Straciłem najważniejszy dla mnie element funkcjonalny - podgląd online. Karta OF wylądowała w szufladzie i pewnie nie prędko wróci do mojego portfela.

Pozdrawiam,
Łukasz

KK OF system wariuje?