KK Pekao gold

Data: 2014-11-19 11:55:25
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
Witam,

czy polecacie złotą kk Pekao? KK głównie do zakupów, czasami zagranicą (przede wszystkim UE). Nie zamierzam zaciągać kredytu. Nie robię przelewów z kk na konto.

pozdrawiam!

Data: 2014-11-19 21:07:10
Autor: KKK
KK Pekao gold
Polecam. Ma ubezpieczenie działające za granicą Polski

Data: 2014-11-19 21:23:28
Autor: Eneuel
KK Pekao gold
mzalewski@interia.pl wrote:

czy polecacie złotą kk Pekao?

Ja odradzam wszystko, co oferuje pekao! --
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~Overmax~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2014-11-19 23:16:14
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
On Wednesday, November 19, 2014 9:23:31 PM UTC+1, Eneuel wrote:
mzalewski@interia.pl wrote:

> [...]

   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~Overmax~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... -- -- Android NewsGroup Reader-- --

Dlaczego? Może konkretniej :-)

Data: 2014-11-20 20:48:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK Pekao gold

<mzalewski@interia.pl> 95332356-197c-479e-a078-4a164f2b8ff5@googlegroups.com

Ja odradzam wszystko, co oferuje pekao!

: Dlaczego? Może konkretniej :-)

Konkretniej -- gdy wrócę z sanatorium.

Data: 2014-11-22 22:25:10
Autor: xbartx
KK Pekao gold
W dniu 19.11.2014 o 20:55, mzalewski@interia.pl pisze:
[...]

Skoro karta ma być do zwykłych płatności to potrzebna jest aż Gold?

Xenocide

Data: 2014-11-23 13:31:54
Autor: RobertS
KK Pekao gold

Skoro karta ma być do zwykłych płatności to potrzebna jest aż Gold?

nie ma to jak zaszpanować kolorem ;-)

RobertS

Data: 2014-11-23 05:24:38
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
Na Goldzie są lepsze ubezpieczenia. Różnica w rocznej opłacie nie jest b. duża. Można być zwolniony z 50% lub 100% opłaty przy określonych wydatkach. Trzeba sprawdzić w TOiP.

Nikomu nie potrzebuję szpanować.

Data: 2014-11-23 14:35:59
Autor: RobertS
KK Pekao gold

Na Goldzie są lepsze ubezpieczenia. Różnica w rocznej opłacie nie jest b. duża. Można być zwolniony z 50% lub 100% opłaty przy określonych wydatkach. Trzeba sprawdzić w TOiP.

Nikomu nie potrzebuję szpanować.

lepsze czyli jakie?
przy każdej karcie masz możliwość bycia zwolnionym z opłaty, im bardziej "szpanerska" karta tym limit wyższy i opłata za kartę również

RobertS

Data: 2014-11-23 13:49:04
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
Na Pekao Gold są wyższe kwoty ubezpieczeń. Dla przykładu: Ubezpieczenie w Podróży zagranicznej następstw nieszczęśliwych wypadków przy Goldzie jest do 100.000 zł, a przy Silverze do 10.000 zł.

Jak rozumiem nie polecasz złotych kk (drogie i szpanerskie) oraz kk Pekao za to, że progi zwolnień są wysokie?

Czyli która kk jest, hmmm, idealna? Jeszcze kursy walutowe mogłyby być w miarę korzystne.

Data: 2014-11-23 23:17:05
Autor: RobertS
KK Pekao gold
W dniu 2014-11-23 o 22:49, mzalewski@interia.pl pisze:
[...]

wszystko zależy od tego jak często będziesz z tych ubezpieczeń korzystał (jak często wyjeżdżasz?)

kolor karty nie ma dla mnie znaczenia + co do zasady nie mam zwyczaju płacić za KK, wystarczy że bank zarabia na transakcjach, które wykonuję

w KK bieda, zostały mi tylko 3 z czego z dwóch chcę zrezygnować, bo się TOiP zmieniła

najwyżej będę z debetówek korzystał

RobertS

Data: 2014-11-24 11:19:39
Autor: Pete
KK Pekao gold
[...]

Sprawdź jeszcze OWU w jakich przypadkach działa to ubezpieczenie (czy nie jest np. ograniczone tylko do wyjazdów opłaconych tą kartą).

--
Pete

Data: 2014-11-24 15:54:27
Autor: KKK
KK Pekao gold
Działą za granicą kraju oraz w podróży po kraju, jeśli jest ona częścią drogi za granicę i z powrotem.
Nie ma ograniczenia co do opłacania wyjazdów ww. kartą

KKK

Data: 2014-11-23 14:29:44
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą. Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?

A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie" :-)

Data: 2014-11-23 23:47:53
Autor: RobertS
KK Pekao gold

Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą.

to czy jest sens? ubezpieczenie kosztuje grosze,

Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?

tak, dożywotnio bez opłat do tego mam darmowe przelewy z kk (czynsz, energia, internet itp...)
ww. to Citi (de facto mam dwie: jedna do płacenia a gold tylko do przelewów czyli nawet jej ze sobą nie noszę)

A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie" :-)

miałem nawet więcej:
Polbank T-Mobile do płatności w walutach - najlepsze przeliczniki!
Millennium - raz w roku zakup na raty na 12 m-cy na 1%, do tego 5% zwrot za zakupy w Piotrze i Pawle (często tam kupuję)
2x Citi - te zostają

miałem też z Multibanku i ING, ale one są już historią...

RobertS

Data: 2014-12-07 11:16:51
Autor: 666
KK Pekao gold
A tak przy okazji:
Oferują może w Polbanku jakiś dobry procent na rachunkach ew. lokatach?

-- -- -
Polbank T-Mobile do płatności w walutach - najlepsze przeliczniki!

Data: 2014-11-24 19:47:22
Autor: xbartx
KK Pekao gold
W dniu 23.11.2014 o 23:29, mzalewski@interia.pl pisze:
[...]

Policz sobie w takim razie ile będzie kosztować Cię to ubezpieczenie z kk - czy wyrobisz jakąś kwotę na zwolnienie z opłaty rocznej czy zapłacisz pełną stawkę, co znając Pekao pewnie wynosi 100-200 zł czyli całkiem spoko. W ubezpieczeniach możesz wtedy sobie przebierać i dobierać pod siebie a dodatkowo, może być też jakaś promocja akurat jak będziesz jechał.
Z kk jeżeli nie potrzebujesz dobrych przeliczników to poszukaj może jakiejś promocji i dodatkowo coś Ci wpadnie.

Xenocide

Data: 2014-11-24 12:54:42
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
Widzę, że wątek się ładnie rozwinął :-)

Cóż, generalnie nie szaleję za tymi ubezpieczeniami - czy to podpiętymi do karty czy wykupionymi u agenta. Pomyślałem, że na goldzie są dość rozbudowane, więc dobrze je mieć.

Reasumując: która kk polecacie? Jak pisałem wcześniej nie planuje się na tej karcie zadłużać i robić z niej przelewów.

The winner is...

Data: 2014-11-25 20:39:11
Autor: xbartx
KK Pekao gold
W dniu 24.11.2014 o 21:54, mzalewski@interia.pl pisze:
[...]

Jest kilka opcji i ciężko tak powiedzieć. Najłatwiej będzie Ci pewnie dostać kartę w banku gdzie masz konto, bo być może obejdzie się bez zaświadczeń itd itp. - więc napisz co wchodzi w grę jaki bank lub banki.

Ogólnie karty Citi są dobre, bo mają naprawdę dobrą jakoś obsługi i można łatwo uzyskać zwolnienie nie opłaty rocznej - nawet dożywotnie.

Z innych ciekawa może być Millenium Impresja - w miarę łatwe warunki do zwolnienia (od któregoś grudnia, nie pamiętam dokładnie, wystarczy 5 transakcji w miesiącu i karta jest darmowa), poza tym ma jakieś płatne ubezpieczenia więc możesz sobie przeglądnąć jak Ci na tym mocno zależy.

Xenocide

Data: 2014-11-26 11:41:02
Autor: mzalewski
KK Pekao gold
On Tuesday, November 25, 2014 8:39:13 PM UTC+1, xbartx wrote:
> [...]

Z innych ciekawa może być Millenium Impresja - w miarę łatwe warunki do zwolnienia (od któregoś grudnia, nie pamiętam dokładnie, wystarczy 5 transakcji w miesiącu i karta jest darmowa), poza tym ma jakieś płatne ubezpieczenia więc możesz sobie przeglądnąć jak Ci na tym mocno zależy.

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam!

KK Pekao gold