KK Polbank – automatyczna splata zadłuże nia

Data: 2010-01-05 00:54:48
Autor: luc
KK Polbank – automatyczna splata zadłuże nia
On 4 Sty, 19:58, "Tomasz Opalski" <oke...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Czołem Grupowiczom,
Czy komuś ta awtomata do spłaty KK już zadziałała? Zdefiniowałem 100% spłaty
z konta oszczędnościowego, termin spłaty jest dzisiaj, w kartach definicja
jest widoczna. Ale czy zadziała? Żadnego info o planowanej dacie czy kwocie
przelewu...
Gdyby o inny bank/system transakcyjny chodziło to bym się nie stresował, ale
przy rozwiązaniach IT rodem z Grecji, to dreszczyk emocji jest :^)

Mi też nie zabanglało, a działało bez problemu już dobre kilka m-cy.
Na infolinii powiedzieli, żeby się nie martwić - znają problem ("kilku
osobom nie zadziałało") i pracują nad tym...

Miłego dnia
  Tomek

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

KK Polbank – automatyczna splata zadłuże nia