KK Polbank – automatyczna splata zadłużenia

Data: 2010-01-05 10:22:01
Autor: P.H.
KK Polbank – automatyczna splata zadłużenia

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhtdp0$o26$1inews.gazeta.pl...
Czołem Grupowiczom,
Czy komuś ta awtomata do spłaty KK już zadziałała? Zdefiniowałem 100% spłaty
z konta oszczędnościowego, termin spłaty jest dzisiaj, w kartach definicja
jest widoczna. Ale czy zadziała? Żadnego info o planowanej dacie czy kwocie
przelewu...
Gdyby o inny bank/system transakcyjny chodziło to bym się nie stresował, ale
przy rozwiązaniach IT rodem z Grecji, to dreszczyk emocji jest :^)

automatyczna spłata musi być włączona przed generowaniem wyciągu (się właśnie dowiedziałem na infolini)
ten pieprznięty bank powinien wydać książkę "jak nie pisać systemów BE".

pzdr
Piotr

KK Polbank – automatyczna splata zadłużenia