KK Polbank Era

Data: 2009-09-21 13:57:57
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
Witam
Mam pytanie do szanownych grupowiczów, jak długo czeka się na decyzję ?
Dzwoniłem tydzień temu, Pan miał się odezwać "na dniach" i cisza
pozdr.seba

Data: 2009-09-21 14:02:54
Autor: Piotr_79
KK Polbank Era

Mam tak samo, jutro miną dwa tygodnie.
Na razie cisza, może nie mogą się dodzwonić?

Data: 2009-09-21 16:07:12
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
Piotr_79 pisze:
Mam tak samo, jutro miną dwa tygodnie.
Na razie cisza, może nie mogą się dodzwonić?

To mnie pocieszyłeś :)
Widzę że tydzień to pikuś
pozdr. seba

Data: 2009-09-21 07:18:50
Autor: Krzysiek
KK Polbank Era
On 21 Wrz, 16:07, sebakrk <sk.kowal...@gmail.com> wrote:

To mnie pocieszyłeś :)
Widzę że tydzień to pikuś
pozdr. seba

Jeśli masz taką mozliwość idź do oddziału, powinno być szybciej.
Ja po wizycie w oddziale czekałem dwa dni na odpowiedź i potem z
tydzień na przyjście karty pocztą. (choć to0 nie była Polbank Era
tylko inna)

Data: 2009-09-21 16:36:58
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
Krzysiek pisze:
[...]

Możliwość mam, tylko nie chce wyjść na nachalnego :)
pozdrawiam seba

Data: 2009-09-21 18:10:05
Autor: Damian_niusy
KK Polbank Era
Witam,

Czy oprócz KK Era jest jeszcze inna karta kredytowa godna uwagi w tym banku,
bo tel w erze nie mam a się zastanawiam na KK.

Proponowali mi KK praktyczna ale tam są jakieś ubezpieczenia i sms z których
nie można zrezygnować.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2009-09-22 00:41:23
Autor: Krzysiek
KK Polbank Era
On 21 Wrz, 18:10, "Damian_niusy" <nisuone...@poczta.onet.pl> wrote:

Proponowali mi KK praktyczna ale tam są jakieś ubezpieczenia i sms z których
nie można zrezygnować.
Niewątpliwie Polbank Era jest najlepsza...

W pozostałych kartach,
z smsów można zrezygnować(może nie od razu, nie wiem, mam "starą"
kartę)
Ubezpieczenie jest płatne ale pokrywane przez cashback więc i tak
wyjdziesz na plus - chyba, że zaciągniesz duży kredyt  a potem nie
będziesz dokonywać kolejnych zakupów.

Jeśli nie chcesz bawić się z ubezpieczeniem to możesz wziąć KK Polbank
Dzieciom. Odpowiednik cenowy komfortowej, podobne warunki zwolnienia z
opłaty, z smsów mozna zrezygnować (choć przy braku dobrego dostępu www
mogą być przydatne..) a  przy tej karcie ubezpieczenie jest gratis
 - ale nie ma cashback, zamiast tego niewielka kwota jest przekazywana
na jakąś organizację charytatywną(1zł za każde wydane 150zł)

Co do zalet tych innycb kart Polbanku:
- najlepsze przeliczniki przy transakcjach w walutach innych niż PLN
- niska cena i łatwe warunki zwalniające z opłaty
- możliwość podpięcia rachunków debetowych i wypłaty z niektórych
bankomatów tak jak karta debetową do konta
- możliwość wyboru dnia generowania zestawienia transakcji (nie we
wszystkich bankach to jest)
- możliwość automatycznej spłaty zadłużenia z konta oszczędzającego
(obecnie 4,25%)
- dla niektórych: nadal brak mikroprocesora, autoryzacja podpisem
z wad:
- praktycznie brak podglądy on-line, tylko ogóle saldo zadłużenia,
kwota do spłaty, termin spłaty.

Data: 2009-09-22 01:04:40
Autor: belgrano
KK Polbank Era
A może naprostrze pytanie co ona daje? Poza mozliwością zaciągnięcia
kredytu? Co nie ma zwykła karta płatnicza?

Data: 2009-09-22 02:47:16
Autor: Krzysiek
KK Polbank Era
On 22 Wrz, 10:04, belgrano <ppig...@gmail.com> wrote:
A może naprostrze pytanie co ona daje? Poza mozliwością zaciągnięcia
kredytu? Co nie ma zwykła karta płatnicza?

Kredyt - znaczy odroczony termin płatności (nawet do prawie dwóch
miesięcy bezpłatnie)
To jest to co daje - większą swobodę w wydatkach (co czasem może być
niebezpieczne)
bo nie jesteśmy związani tym żeby mieć środki na koncie powiązanym z
odpowiednią kartą
(tylko mogą być gdzieś na lokacie czy wręcz zainwestowane, albo
"jeszcze u kogoś innego"
np. przed wypłatą od pracodawcy)

Resztą funkcjonalności zazwyczaj można mieć tez na karcie do konta.

Data: 2009-09-22 22:17:23
Autor: witrak()
KK Polbank Era
On 2009-09-21 16:18, Krzysiek wrote:
[...]

Tak właśnie trzeba zrobić. U mnie decyzja była na trzeci dzień, ale dowiedziałem się tylko dlatego, że choć panienka obiecała oddzwonić, poszedłem od razu po południu, jak nie oddzwoniła rano.

witrak()

Data: 2009-09-21 16:19:16
Autor: paranoix
KK Polbank Era
sebakrk pisze:
Witam
Mam pytanie do szanownych grupowiczów, jak długo czeka się na decyzję ?
Dzwoniłem tydzień temu, Pan miał się odezwać "na dniach" i cisza
pozdr.seba

W Polbanku dośc swobodnie podchodzą do tematu kart kredytowych. Mi w zeszłym roku zaproponowano (sami do mnie zadzwonili) dość duży w stosunku do zarobków (których nie znali) limit, ja się zgodziłem, po czym już się nie odezwali i sprawa się rozeszła po kościach...

Data: 2009-09-22 22:40:46
Autor:
KK Polbank Era
sebakrk <sk.kowalski@gmail.com> napisał(a):
Witam
Mam pytanie do szanownych grupowiczów, jak długo czeka się na decyzję ?
Dzwoniłem tydzień temu, Pan miał się odezwać "na dniach" i cisza
pozdr.seba

Z wlasnego doswiadczenia zgadywalbym, ze decyzja jest odmowna. Przy pozytywnej dzwonia dosyc szybko.

R.

Data: 2009-09-23 09:30:50
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
radamanthyspl.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

zastanawia mnie właśnie w czym jest problem skoro jest odmowa to przecież powinni też reagować szybko. Nie przyznajemy i już.

Wtedy mam jasność i szukam innych rozwiązań (pomijam fakt że staram się o śmieszny limit 2000)
pozdrawiam seba

Data: 2009-09-23 16:18:51
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
[...]

No i oddzwonili
Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami
pozdr. seba

Data: 2009-09-23 18:33:07
Autor: RK
KK Polbank Era

Użytkownik "sebakrk" <sk.kowalski@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9daob$riv$1news.onet.pl...

No i oddzwonili
Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami

Co nie znaczy, że karta będzie szybko. U mnie po otwarciu koperty okazało się, że nie przysłali druku oświadczenia o zarobkach. Druk dosłali emailem. Po wydrukowaniu i wypełnieniu odesłałem zwykłą pocztą. Po kolejnym tygodniu a może nawet później telefon z banku, że mam zgłosić się do oddziału, tam z ich komputera zalogować się na swoje konto (w innym banku) i wydrukować wyciągi z trzech ostatnich miesięcy z widoczną kwotą wpływów. Po następnym tygodniu przysłali kartę. We wniosku o kartę podałem dane pracodawcy i jego telefon, żeby mogli zweryfikować zarobki. Pewnie odmówił i dlatego wyciągi kazali drukować. Cała procedura trwała około miesiąca. Ale z karty jestem zadowolony. Dość często jej używam, nigdy problemów z autoryzacją. Używałem w Szwecji i kurs lepszy niż w kantorach.

Data: 2009-09-24 08:30:08
Autor: sebakrk
KK Polbank Era
RK pisze:

[...]

U mnie zarobki weryfikowali telefonicznie z tego co wiem, mam nadzieje że nie będzie już większych problemów, w ostateczności przeniosę dotychczasową do aliora, chociaż wolałbym tego uniknąć bo podobno są czasem problemy z autoryzacją tej karty.
A tak przy okazji ile kosztuje zmiana PINu do karty Polbank Era ?
pozdr Seba

Data: 2009-09-24 00:35:41
Autor: luc
KK Polbank Era
On 24 Wrz, 08:30, sebakrk <sk.kowal...@gmail.com> wrote:

[...]

W ichnim bankomacie zrobisz to za darmo. Tak samo możesz wydrukować
sobie miniwyciąg z ostatnich 10 operacji. BTW - czy ktoś rozpracował
opcję 'szybka wypłata' vs 'normalna wypłata' w bankomacie Polbanku?
Jak się pytałem obsługę o co w tym chodzi, to powiedzieli, żeby z tej
szybkiej nie korzystać... Ale kusi ;-)

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2009-09-23 18:43:05
Autor: zlotowinfo
KK Polbank Era
Użytkownik "sebakrk" <sk.kowalski@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9daob$riv$1news.onet.pl...
No i oddzwonili
Decyzja pozytywna w piątek ma być kurier z papierami

też decyzja pozytywna
następnego dnia po przelaniu kaski z eurobanku
czyżby zbieg okoliczności?

tylko tak się teraz zastanawiam, kartą chciałem by mieć te 1%, z drugiej strony żadko kartą płacę, mało sklepów u mnie na kartę, przez allegro zakupy? też dość żadko, mam darmową na zawsze z mbanku, więc po holerę to brałem? :)

powiedziałem że odbiorę na miejscu 9/10 może zrezygnować ;p

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-24 06:22:12
Autor: xbartx
KK Polbank Era
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:43:05 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Kup w jakiejś księgarni wysyłkowej słownik ortograficzny, bo aż oczy bolą hłe hłe i już jedna transakcja więcej ;)

Data: 2009-09-24 09:04:15
Autor: zlotowinfo
[OT] KK Polbank Era
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h9f36k$60v$4inews.gazeta.pl...
[...]

NTG spróbuj na pl.hum.polszczyzna, może cię wysłuchają

ew. poczytaj o netykiecie
http://www.ziarnica.pl/index.php?tekst=forum&idforum=1&akcja=showthread&num=6271
http://www.polibuda.info/tiki-index.php?page=Netykieta
http://www.winter.pl/internet/netykieta.html

cytat ze strony: http://www.math.us.edu.pl/~pgladki/faq/node10.html
"Jeśli znajdziesz w postingu literówki, lub błędy ortograficzne, nie czepiaj się - dość często może się to przytrafić w przypadku, gdy tekst pisany jest "na gorąco" i nie musi w żaden sposób świadczyć o osobie piszącej. Jeśli nie możesz się powstrzymać, skorzystaj z priva. To samo dotyczy uwag typu "Czyżby CapsLock Ci się zaciął?". Pamiętaj, że kulturalne zwrócenie komuś uwagi na priv odnosi często lepszy skutek niż wytykanie uchybienia na forum publicznym."

Data: 2009-09-24 12:06:44
Autor: xbartx
[OT] KK Polbank Era
Dnia Thu, 24 Sep 2009 09:04:15 +0200, zlotowinfo napisał(a):

[...]

No chciałeś wiedzieć gdzie płacić kartą to podsunąłem jeden pomysł, też na szybko. I weź nie bądź śmieszny i nie tłumacz takiego byka jak "żadko", bo wstyd ;)

Data: 2009-09-24 18:01:58
Autor: zlotowinfo
[OT] KK Polbank Era
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h9fnck$60v$8inews.gazeta.pl...
[...]

"Ĺźadko", bo wstyd ;)

twoja wypowiedź była nie związana z tematem, jednak zmusiłeś innych do przeczytania jej po zapomniałeś dodać w temacie [OT]

Data: 2009-09-25 00:01:58
Autor: Animka
[OT] KK Polbank Era
zlotowinfo pisze:

[...]

Przecież to wszyscy widzą. Nie wstyd Ci?
Tak trudno korzystać ze sprawdzania pisowni w czytniku jeśli masz problemy?

--
animka

Data: 2009-09-25 08:47:11
Autor: Kamil Jońca
[OT] KK Polbank Era
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Przecież to wszyscy widzą. Nie wstyd Ci?
Tak trudno korzystać ze sprawdzania pisowni w czytniku jeśli masz
problemy?
tobie też się nudzi? mam gdzieś pisownię
nie jest to żadna forma oficjalnego pisma

Czyli poprawną pisownię należy stosować tylko do oficjalnych pism?
Dobrze rozumiem?

A jeśli chodzi o zwracanie komuś uwagi, to funkcjonuje również pogląd,
że w przypadku angielskiego można rozluźnić reguły (bo w "Internecie"
jest używany przez wiele osób, dla których nie jest językiem ojczystym),
jednak niekoniecznie należy owe reguły rozluźniać do nie-anglojęzycznych
grup. KJ

--
COBOL:
        Completely Over and Beyond reason Or Logic.

Data: 2009-09-25 09:54:16
Autor: zlotowinfo
[OT] KK Polbank Era
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:877hvn4j2o.fsfalfa.kjonca...
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

Czyli poprawną pisownię należy stosować tylko do oficjalnych pism?
Dobrze rozumiem?

źle zrozumiałeś, należy pisać prawidłowo

nietatkowne jest zwracanie uwagi, czym tworzą się zbędne posty, niewnoszące nic do dyskusji, które wszyscy są zmuszeni pobierać często także czytając

czat, grupy dyskusyjne, fora, komunikatory to są formy internetowych rozmów, gdzie treść jest nadrzędna a pisownia i interpunkcja bardzo często dla szybszego pisania pomijane

A jeśli chodzi o zwracanie komuś uwagi, to funkcjonuje również pogląd,
że w przypadku angielskiego można rozluźnić reguły (bo w "Internecie"

angielski w necie jest bardzo luźny
raz z chinką gadałem na skype i się jakoś dogadali
powyższi by się zsikali jakby byli z kraju anglojęzycznego

jest używany przez wiele osób, dla których nie jest językiem ojczystym),
jednak niekoniecznie należy owe reguły rozluźniać do nie-anglojęzycznych
grup.
nie rozluźniam, tylko przelewam słowa na klawiaturę,
nie analizuję składników zbędnych do zrozumienia treści
ponownie przypomnę jest to luźna internetowa rozmowa

niedopuszczam takich elementów w oficjalnych formach
przekazu jak teksty drukowane i strony internetowe
maile selektywnie, od wagi kontrahenta i ilości tekstu

Data: 2009-09-25 10:00:21
Autor: Kamil Jońca
[OT] KK Polbank Era
"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> writes:

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w
[...]

niedopuszczam takich elementów w oficjalnych formach
przekazu jak teksty drukowane i strony internetowe
maile selektywnie, od wagi kontrahenta i ilości tekstu

Miło usłyszeć, że nie traktujesz mnie poważnie.

KJ

--
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2009-09-25 10:18:16
Autor: zlotowinfo
[OT] KK Polbank Era
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:873a6b4foq.fsfalfa.kjonca...
niedopuszczam takich elementów w oficjalnych formach
przekazu jak teksty drukowane i strony internetowe
maile selektywnie, od wagi kontrahenta i ilości tekstu

Miło usłyszeć, że nie traktujesz mnie poważnie.

1. to nie mail
2. nie zauważyłem byśmy załatwiali jakieś konkretne sprawy
3. to nadal luźna rozmowa

Data: 2009-09-26 01:13:38
Autor: witrak()
[OT] KK Polbank Era
On 2009-09-25 10:18, zlotowinfo wrote:
[...]

Traktowanie grup dyskusyjnych jak czatów jest - przynajmniej w odniesieniu do grup, w których treść *jest* ważna - objawem upadku obyczajów. Jeżeli ktoś ma ochotę na "luźne gatki" niech sobie SMSuje albo GGada.
W każdej wypowiedzi, nawet skierowanej do jednej osoby, należy dbać o formę, a cóż dopiero wypowiedzi potencjalnie skierowanej do setek albo i tysięcy osób. Tolerowanie u siebie rażących błędów (nie idzie mi o literówki lub usterki, będące skutkiem naciśnięcia ALT przy sąsiedniej literze) świadczy zwykle o lekceważeniu wszystkich potencjalnych czytelników.

A przy okazji sprawdzania, czy się nie popełniło błędów w pisowni (choćby tylko grubszych) lub interpunkcji, można zauważyć, że się napisało jakąś głupotę, albo nie oddało właściwie swojej intencji (że nie wspomnę o niezamierzonych uszczypliwościach, niejednoznacznościach i błędach merytorycznych). I wtedy znacznie rzadziej dochodzi do bezsensownych polemik na zasadzie "spór o słowa", które zajmują znacznie więcej czasu i miejsca niż prosta odpowiedź "przepraszam, czasem zdarza mi się...", po której nigdy nie dochodzi do "flame war".

witrak()

Data: 2009-09-25 09:16:27
Autor: zlotowinfo
[OT] KK Polbank Era
[...]
to na czacie i gg też masz sprawdzanie pisowni? współczuję

Data: 2009-11-03 03:18:26
Autor: Edwinxx
[OT] KK ... pisownia.

Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

Przecież to wszyscy widzą. Nie wstyd Ci?
Tak trudno korzystać ze sprawdzania pisowni w czytniku jeśli masz problemy?

    Szkoda czasu na sprawdzanie.
Ważne, aby tekst był zrozumiały.

Data: 2009-11-03 09:32:53
Autor: witrak()
[OT] KK ... pisownia.
On 2009-11-03 03:18, Edwinxx wrote:
[...]

Szkoda czasu na czytanie postów pisanych "po polskawu".

Ważne, aby tekst był zrozumiały.

Guzik z pętelką. Tekst upstrzony błędami ortograficznymi jest nieczytelny i niezależnie od tego, co tu i ówdzie pisują niedouki - świadczy b.źle o kulturze autora.

Oczywiście, nie należy się przesadnie czepiać - wiadomo, że gdy się używa polskiej "klawiatury programisty" to drobne niezsynchronizowanie rąk skutkuje czasem śmieszną pisownią, bo modyfikacji podlega sąsiednia litera, a przy tym nie zawsze się to zauważy. Ale "sadzenie" ewidentnych ortografów nie powinno mieć miejsca.

Podobnie, nieużywanie polskich liter, czy posiadanie źle skonfigurowanego, generującego krzaczki czytnika nie jest w dobrym tonie. No chyba, że ktoś jest "kulturalny inaczej" lub wyskoczy tylko na chwilę z onetu. (Jest tu taki jeden prosto - sądząc po słownictwie - z onetu, ale i on stara się pisać ortograficznie...)

I żadne cytowania domorosłych guru tych zasad nie zmienią.

witrak()

Data: 2009-11-04 11:36:54
Autor: zlotowinfo
[OT] KK ... pisownia.
On 2009-11-03 03:18, Edwinxx wrote:

[...]
może napisz w stopce linka do swojego FAQ na ten temat,
jak ktoś zechce to poczyta, to byłaby dobra alternatywa
dla twojego trolowania na grupie

Data: 2009-11-04 11:30:38
Autor: zlotowinfo
[OT] KK ... pisownia.
Użytkownik "Edwinxx" <niewysylaj@wp.pl> napisał w wiadomości news:hco3dg$s41$1node1.news.atman.pl...

[...]

dokładnie,
masa jest takich troli w usenecie,
które zamiast pisać na temat, bezczelnie spamują
o zasadach gramatycznych i ortograficznych,
co z reguły nie tyczy się tematów poruszanych na grupie

kto im każe to czytać i później spamować?

Data: 2009-10-13 00:26:57
Autor: Titus Atomicus
[OT] KK Polbank Era
In article <h9f5ke$oot$1@inews.gazeta.pl>,
 "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote:

"Pamiętaj, że kulturalne zwrócenie komuś uwagi na priv odnosi często lepszy skutek niż wytykanie uchybienia na forum publicznym."

Hm, ale dlaczego kolega nie zwrocil tej uwagi na priv?

TA

Data: 2009-09-24 08:26:20
Autor: K
KK Polbank Era
mam darmową na zawsze z mbanku, więc po holerę to brałem? :)

powiedziałem że odbiorę na miejscu 9/10 może zrezygnować ;p

Bierz, bierz - Polbank Era jest fajna. Jedyny minus: brak podglądu transakcji z Internetu.
Moze ktos podpowie czy ten "pakiet SMS" (SMS dosłownie w momencie transakcji) będzie darmowy cały czas?
Też mam mBankową darmową dozywotnio - ale dożywotniość dotyczy karty (u mnie 2011) a nie właściciela ;-) (whichever comes first)

Data: 2009-09-24 06:36:14
Autor: xbartx
KK Polbank Era
Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:26:20 +0200, K napisał(a):

Bierz, bierz - Polbank Era jest fajna. Jedyny minus: brak podglÂądu
transakcji z Internetu.
Moze ktos podpowie czy ten "pakiet SMS" (SMS dosÂłownie w momencie
transakcji) bĂŞdzie darmowy caÂły czas?

Dla polbank-era jest darmowy cały czas.

PS Ustaw kodowanie dla swoich postĂłw:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Data: 2009-09-24 08:57:38
Autor: zlotowinfo
KK Polbank Era
Użytkownik "K" <festiva@gazet.apl> napisał w wiadomości news:h9f3ho$22dr$1news.mm.pl...
[...]

u mnie dożywotnio znaczy dożywotnio, wydanie i rocznie bez opłat
z dziwnym zapisem którego nie mam przy sobie
w stylu z jakiś powodów mogą mi zabrać