Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   KK Polbank Era błąd formalny we wniosku

KK Polbank Era błąd formalny we wniosku

Data: 2011-01-01 00:58:45
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
Czołem Grupowiczom
Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już wykonuje. Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił. Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej KIS i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i używa.
I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story jakie to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek kiedyś tam składała i został odrzucony. Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku. Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią zdefiniować poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział szkoleń powinni po premii dostać.

Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
  Tomek


--


Data: 2010-12-31 19:08:20
Autor: witek
KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
On 12/31/2010 6:58 PM, Tomasz Opalski wrote:
Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią zdefiniować
poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
szkoleń powinni po premii dostać.


A ja tam mam ich wszystkich w nosie.
Jak chcą to niech wrzucą kartę w kopertę i przyślą.

Data: 2011-01-01 04:22:29
Autor: cv
KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
Szczęśliwego Nowego Roku !


Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iflu85$me$1inews.gazeta.pl...
Czołem Grupowiczom
Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby
złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w
końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już wykonuje.
Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił.
Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się
naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej KIS
i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i używa.
I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem
szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie
na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story jakie
to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych
formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek kiedyś
tam składała i został odrzucony.
Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż
poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został
odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że
wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były
weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku.
Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią zdefiniować
poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
szkoleń powinni po premii dostać.

Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
 Tomek


--

KK Polbank Era błąd formalny we wniosku

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona