KK Polbank Era i Heyah

Data: 2009-10-18 19:50:21
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era i Heyah
Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w Heyah?

Pozdrawiam
  Tomek

Data: 2009-10-18 20:08:50
Autor: Olgierd
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:50:21 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
Heyah?

Mi nie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-18 22:22:41
Autor: RobertS
KK Polbank Era i Heyah

Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
Heyah?

Mi nie.

ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

RobertS

Data: 2009-10-18 20:43:09
Autor: Olgierd
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Sun, 18 Oct 2009 22:22:41 +0200, RobertS napisał(a):

Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
Heyah?

Mi nie.

ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

Nie mam. Heja też nie mam ;-) --

Data: 2009-10-18 22:46:33
Autor: Mithos
KK Polbank Era i Heyah
RobertS pisze:
ale jak masz tak taka to dostaniesz ;-)

Na Blueconnecta też działa (pomimo, że mam z niego zablokowane rozmowy i sms).

--
Mithos

Data: 2009-10-18 22:43:14
Autor: Mithos
KK Polbank Era i Heyah
Tomasz Opalski pisze:
Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w Heyah?

Przecież Heyah to nie Era. Czemu ma się dać ?

--
Mithos

Data: 2009-10-18 20:59:05
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era i Heyah
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):

Przecież Heyah to nie Era. Czemu ma się dać ?

Heyah to marka PTC. Da się na Tak Taka który tez jest pre-paidem PTC.

Data: 2009-10-18 23:00:15
Autor: Mithos
KK Polbank Era i Heyah
Tomasz Opalski pisze:
Heyah to marka PTC. Da się na Tak Taka który tez jest pre-paidem PTC.

TT to Era. Heyah to nie Era. KK Polbanku nazywa sie Era, a nie PTC.

--
Mithos

Data: 2009-10-18 21:06:52
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era i Heyah
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):

TT to Era. Heyah to nie Era. KK Polbanku nazywa sie Era, a nie PTC.

Tyle że regulamin karty mówi o klienatch PTC, a nie Era: Na zasadach określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era może być wydana
jedynie osobie fizycznej będącej Klientem PTC. --

Data: 2009-10-19 09:17:46
Autor: Pete
KK Polbank Era i Heyah
W dniu 18.10.09 23:06, Tomasz Opalski pisze:
[...]

No to masz wsparcie w Regulaminie. Teraz szoruj do Polbanku, zabarykaduj si i oflaguj w oddziale z postulatem, e bez KK nie wyjdziesz.

--
Pete

Data: 2009-10-19 10:12:47
Autor: RobertS
KK Polbank Era i Heyah

Tyle że regulamin karty mówi o klienatch PTC, a nie Era: Na zasadach określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era może być wydana
jedynie osobie fizycznej będącej Klientem PTC.
no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na chwilę" numer i po sprawie...

RobertS

Data: 2009-10-19 09:25:35
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era i Heyah
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na chwilę" numer i po sprawie...

Nie musze kupować, bo wlasnie mam Heyah i o ile widziałem na liście info, że na Tak Taka tą KK wydają, to na temat Heyah nic. Analizuje w necie dostępne oferty KK, bo na początku listopada, będę dziękował za współpracę ING. Niestety z powodów technicznych na razie nie mogę się pofatygować do banku osobiście i zapytać. Cash Back wygląda dość zachęcająco, plus Polbank w przeciwieństwwie do Aliora, mam gdzieś w okolicy.
No nic. Jak nikt do tej pory nie trenował wariantu z Heyah, to mogę być testerem. Jeśli w międzyczasie ktoś nie podzieli doświadczeniem, to za jakieś 2 tygodnie dam znać czy Heyah łapie się na tą KK.

Tomek

Data: 2009-10-19 11:30:42
Autor: RobertS
KK Polbank Era i Heyah

 Cash Back wygląda dość zachęcająco, plus Polbank w przeciwieństwwie do Aliora, mam gdzieś w okolicy.

tym się nie sugeruj, kk możesz otrzymać bez konieczności wizyty w placówce

mam obie te karty i Polbankowa jest najlepsza do płatności w obcych walutach, a z Aliora ma podgląd przez net ;-)

poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

RobertS

Data: 2009-10-19 09:48:24
Autor: Olgierd
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:30:42 +0200, RobertS napisał(a):

poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś
zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

10 tys. złotych rocznie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-20 07:18:10
Autor: Jacek Erazmus
KK Polbank Era i Heyah
On 19 Paź, 11:30, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś
zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

Jak wrażenia z używania tej karty ? Zastanawiałem się nad tą kartą w
kontekście pogorszenia programu lojalnościowego  na mojej Motokarcie
BP.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-10-20 20:09:29
Autor: RobertS
KK Polbank Era i Heyah

Jak wrażenia z używania tej karty ? Zastanawiałem się nad tą kartą w
kontekście pogorszenia programu lojalnościowego  na mojej Motokarcie
BP.

Polbankowa super dla płatności w innych walutach i 36 transakcji zwalnia z opłaty, do tego cashback 1% - jak dla mnie rewelacja (chociaz podglad przez net jest b.ograniczony)

RobertS

Data: 2009-10-27 07:25:44
Autor: Jacek Erazmus
KK Polbank Era i Heyah
On 20 Paź, 19:09, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

Polbankowa super dla płatności w innych walutach i 36 transakcji zwalnia
z opłaty, do tego cashback 1% - jak dla mnie rewelacja (chociaz podglad

Złożyłem wniosek w placówce Polbanku i od razu dostałem do podpisania
umowę do karty kredytowej. Umowa wejdzie w życie jak departament
ryzyka  Polbanku stwierdzi że  jestem godzien aby dostąpić zaszczytu
otrzymania ich karty ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-10-20 06:43:31
Autor: xbartx
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:12:47 +0200, RobertS napisał(a):

no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na
chwilę" numer i po sprawie...

A trzeba taki numer rejestrować czy tylko wystarczy po prostu mieć numer z puli PTC?

--
xbartx

Data: 2009-10-20 06:42:16
Autor: xbartx
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:50:21 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
Heyah?

Według tego jak najbardziej powinno być to możliwe:

http://www.polbankefg.pl/polbankera/pdf/regulamin-sms.pdf

No a że pracownicy Polbanku nie wiedzą, to raczej chyba normalne ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-24 15:37:46
Autor: Znawcza
KK Polbank Era i Heyah
xbartx pisze:
No a że pracownicy Polbanku nie wiedzą, to raczej chyba normalne ;)
Jestem doradcą w Polbanku i wiem ;-)

Numer może być w Heyah i nie musi być zarejestrowany u operatora.

Powiem więcej - jeśli bierzesz kredyt gotówkowy w Polbanku to masz prawo do karty kredytowej gwarantowanej (inna sprawa, że limit nie powala na kolana). Jeśli oświadczysz, że chcesz kartę Polbank Era i jesteś klientem PTC to dostaniesz tę kartę. Bank na poziomie placówki nie ma możliwości zweryfikowania czy nr rzeczywiście jest w Erze...

Data: 2009-10-26 12:09:08
Autor: xbartx
KK Polbank Era i Heyah
Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:37:46 +0200, Znawcza napisał(a):

Jestem doradcą w Polbanku i wiem ;-)

Numer może być w Heyah i nie musi być zarejestrowany u operatora.

Powiem więcej - jeśli bierzesz kredyt gotówkowy w Polbanku to masz prawo
do karty kredytowej gwarantowanej (inna sprawa, Ĺźe limit nie powala na
kolana). Jeśli oświadczysz, że chcesz kartę Polbank Era i jesteś
klientem PTC to dostaniesz tę kartę. Bank na poziomie placówki nie ma
możliwości zweryfikowania czy nr rzeczywiście jest w Erze...

Niedługo się chyba przekonam i dam znać jak to rzeczywiście wygląda.

--
xbartx

Data: 2009-11-13 20:55:11
Autor: Tomasz Opalski
KK Polbank Era i Heyah
Tomasz Opalski <okemot.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w Heyah?

Odpowiem na pytanie które sam zadałem:
Da się
Po tygodniu oczekiwania nowa KK w kieszeni.

Tomek

--

KK Polbank Era i Heyah