KK Polbank/Raifi w odstawke

Data: 2013-07-23 10:10:01
Autor: Waldek
KK Polbank/Raifi w odstawke
Było ... miło, ale z nowymi warunkami już nie jest

Cofka 1% tylko od transakcji > 100zl
120 op./ rok trzeba popelnic dla bezpłatnego wznowienia
- przy placeniu za drobnice bylo dosc bezproblemowe,
obecnie dyskusyjne, ogolnie raczej nieopłacalne  :/

Data: 2013-07-23 10:21:32
Autor: boa
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu 23-07-2013 10:10, Waldek pisze:
[...]

Gdzie znajdujecie te nowości?
Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

Data: 2013-07-23 01:28:14
Autor: luc
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 10:21:32 UTC+2 użytkownik boa napisał:

Gdzie znajdujecie te nowości?

Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

Na infolinii też nic nie chcieli powiedzieć, enigmatycznie tłumacząc, że jak się takie coś dostanie, to można zrezygnować z umowy...

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-23 10:30:10
Autor: Kamil Jońca
KK Polbank/Raifi w odstawke
boa <anzelm@usunto.poczta.fm> writes:

[...]
Gdzie znajdujecie te nowości?
Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie
dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

No właśnie ja też nic nie dostałem :|

KJ

i dont even know if it makes sense at all :) This is an experimental patch
for an experimental kernel :))
-- Ingo Molnar on linux-kernel

Data: 2013-07-23 17:56:14
Autor: Adam S.
KK Polbank/Raifi w odstawke

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87mwpdu19p.fsfalfa.kjonca...
[...]

Przyszły wraz z wyciągiem. Zmiany wchodzą z 16,09,2013 i dotyczą zapisów w umowach i regulaminach oraz w toip
pozdrawiam
as

Data: 2013-07-23 19:12:38
Autor: Kamil Jońca
KK Polbank/Raifi w odstawke
"Adam S." <drakan@poczta.onet.pl> writes:

Przyszły wraz z wyciągiem. Zmiany wchodzą z 16,09,2013 i dotyczą

I oczywiście geniusze nie wpadli na to, że niektórzy wyciągu nie dostają
:|

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Overflow on /dev/null, please empty the bit bucket.

Data: 2013-07-23 12:37:00
Autor: Rafal M
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 10:10:01 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

120 op./ rok trzeba popelnic dla bezpłatnego wznowienia

Ooo a o tym to pierwsze slysze....
Ciekawe co z tymi, co stary limit (72 platnosci) zrobili wczesniej, i maja zgodnie z info na wyciagu bezplatny kolejny rok.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-07-23 22:06:30
Autor: Adam S.
KK Polbank/Raifi w odstawke

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:9467ef30-8791-4dbd-8c9c-2ee1a871ac59googlegroups.com...
[...]

Z TOIP wynika że 120 transakcji dotyczy  tylko Prestiżowych pozostałe /oprócz praktycznej/ nadal wymagają 72 transakcji.
Jeśli jutro będe miał trochę czasu pofocę toto i gdzieś wrzucę na sieć.

pozd
as

Data: 2013-07-23 22:38:27
Autor: RobertS
KK Polbank/Raifi w odstawke

[...]

na karcie T-mobile nadal wystarczą 72 transakcje...

RobertS

Data: 2013-07-24 00:48:38
Autor: darnok
KK Polbank/Raifi w odstawke
On 2013-07-23 22:06, Adam S. wrote:

Z TOIP wynika że 120 transakcji dotyczy tylko Prestiżowych pozostałe
/oprócz praktycznej/ nadal wymagają 72 transakcji.
Jeśli jutro będe miał trochę czasu pofocę toto i gdzieś wrzucę na sieć.

ja juz swoj wskanowalem
http://wrzucacz.pl/file/2541372413360/Polbank_zmiany_regul_i_toip.pdf
ok 700kB

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2013-07-25 11:14:39
Autor: josh.web.01
KK Polbank/Raifi w odstawke
Moim zdaniem najważniejsza zmiana to wprowadzenie 3% prowizji od transakcji dokonanych kartami VISA w walucie nierozliczeniowej karty. Jak zawierałem umowę to Polbank przeliczał na PLN z większości walut bez "pośrednictwa" EUR czy USD - dzięki temu kursy były bliskie kursom średnim NBP/kursom VISA. Czy jest jakaś konkurencja oferująca VISĘ z dobrymi przelicznikami?
J.

Data: 2013-07-26 13:41:06
Autor: boa
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu 25-07-2013 20:14, josh.web.01@gmail.com pisze:
[...]
A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z mastercard?

(Chyba jeszcze póki co to obowiązuje i nie ma lepszej karty do płacenia w GBP?)

Data: 2013-07-26 04:50:00
Autor: luc
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:41:06 UTC+2 użytkownik boa napisał:
A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z mastercard?

(Chyba jeszcze póki co to obowiązuje i nie ma lepszej karty do płacenia w GBP?)

Zostaje. Dlatego też zmieniłem debetówkę do konta na MC.

pzdrwm
luc

Data: 2013-08-23 04:56:28
Autor: w.banaszewski
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:50:00 UTC+2 użytkownik luc napisał:
W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:41:06 UTC+2 użytkownik boa napisał:

> A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z > > mastercard?

Zostaje. Dlatego też zmieniłem debetówkę do konta na MC.

Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN

pzdrwm

luc

Data: 2013-08-23 05:06:58
Autor: luc
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:56:28 UTC+2 użytkownik w.bana...@gmail.com napisał:

Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN

Dla debetówek i KK?

pzdrwm
luc

Data: 2013-08-23 05:33:47
Autor: w.banaszewski
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 14:06:58 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]

> Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN
Pani w ogóle nie robiła wrażenia super poinformowanej. Ja ma KK Visa głównie ze względu na kursy walut. Chciałem zmienić na MC, ze względu na 3%. Bardziej mnie zastanawia, jakie te kursy będą. Bo jeśli będą to uczciwe kursy, to czemu nie. Natomiast jeśli będą to kursy takie jak podaje bank na stronie...

A generalnie polecacie jakieś inne karty kredytowe do płatności za granicą?

luc

Data: 2013-08-23 05:16:25
Autor: Krzysiek
KK Polbank/Raifi w odstawke
[...]

ciekawe czy bank w ogole o tym poinformuje...czy tez bedzie trzeba sprawdzac samemu....
czy w regulaminie musi byc podana waluta rozliczeniowa karty? czy bank w ogole musi o tym informowac?

Data: 2013-08-23 06:21:00
Autor: luc
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 14:16:25 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

ciekawe czy bank w ogole o tym poinformuje...czy tez bedzie trzeba sprawdzac samemu....

czy w regulaminie musi byc podana waluta rozliczeniowa karty? czy bank w ogole musi o tym informowac?

Niedawno ściągnąłem te dokumenty:
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30444758/Przewalutowania+transakcji+dokonanych+kartami+VISA+ważne+od+01.07.2013.pdf

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30444758/przewalutowania+transakcji+wykonanych+kartami+MasterCard.pdf

Można było na nie łatwo trafić na ich stronie www. Teraz pomogło google...

pzdrwm
luc

Data: 2013-08-23 07:30:18
Autor: Krzysiek
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 15:21:00 UTC+2 użytkownik luc napisał:

Można było na nie łatwo trafić na ich stronie www. Teraz pomogło google...

ale wersji dla kk chyba nie ma. pewnie to samo ale jednak....

Data: 2013-08-23 06:13:26
Autor: Rafal M
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:56:28 UTC+2 użytkownik w.bana...@gmail.com napisał:

 A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z

A do mnie wczoraj dzwonila babeczka z oddzialu z propozycja zmiany KK Visa na MC - bo wlasnie przewalutowanie jest bezposrednie...

Trzeba bedzie to ustalic.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2013-08-26 07:55:03
Autor: w.banaszewski
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 15:13:26 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:56:28 UTC+2 użytkownik w.bana...@gmail.com napisał:

>  A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z A do mnie wczoraj dzwonila babeczka z oddzialu z propozycja zmiany KK Visa na MC - bo wlasnie przewalutowanie jest bezposrednie...

Trzeba bedzie to ustalic.
Mi też tak powiedzieli na infolinii. Tylko nie udało mi się w oddziale zmienić z Visa na MC, bo się okazało, że procedura jest identyczna jak dla nowej KK. Bez sensu dla klienta który ma od lat kartę nie wprowadzić jakiegoś prostego sposobu "konwersji" ...

Pozdrawiam

Rafal

Data: 2013-08-28 06:54:50
Autor: Krzysiek
KK Polbank/Raifi w odstawke
Dostalem takie info, bo zadaniu pytania poczta wewnetrzna:

Szanowny Panie,  uprzejmie informuję, że listy o zmianach wprowadzanych od 16 wrzesnia dla kart kredytowych Klientom otrzymujących wyciągi elektroniczne wysłane zostały na adres do korespondencji podany w systemie Banku. Odnośnie Pana zapytania uprzejmie informuję, że transakcje zagraniczne wykonywane za pomocą kart Master Card (jak karta Raiffeisen Dzieciom), rozliczane sa bezpośrednio z waluty obcej na złotówki wg kursu organizacji rozliczającej tj. Master Card, z dnia księgowania operacji. Zmianie ulegną jedynie warunki dla kart Visa.

Data: 2013-08-30 08:42:33
Autor: em
KK Polbank/Raifi w odstawke
Ja też nie dostałem żadnej informacji o zmianach, więc to chyba jakaś większa obsuwa z ich strony.

A już ktoś się z Półbankiem wykłucił, że nie dostał informacji o zmianie opłat za prowadzenie konta - http://samcik.blox.pl/2013/05/Krwawa-jatka-o-43-zl-Klient-nie-odpuscil-i-wygral.html

Data: 2013-10-24 04:17:14
Autor: em
KK Polbank/Raifi w odstawke
Odpisali, że wysłali nowy regulamin listem w czerwcu. Ale sami też od razu zasugerowali, że jak nie dostałem, to mogę złożyć reklamację. Co uczyniłem, zobaczymy co dalej.

Data: 2013-07-23 15:46:45
Autor: xbartx
KK Polbank/Raifi w odstawke
Dnia Tue, 23 Jul 2013 10:10:01 +0200, Waldek napisał(a):

[...]

No to zostają jeszcze przeliczniki ale w sumie skoro jeszcze działa Allianz to trzeba się z półbankiem w końcu pożegnać definitywnie.

--
xbartx

Data: 2013-07-23 22:04:43
Autor: RobertS
KK Polbank/Raifi w odstawke

No to zostają jeszcze przeliczniki ale w sumie skoro jeszcze działa
Allianz to trzeba się z półbankiem w końcu pożegnać definitywnie.

no trzeba, a to ostatnia KK z cashbackiem jaką mam, co teraz?

RobertS

KK Polbank/Raifi w odstawke