KK Polbank/Raifi w odstawke

Data: 2013-07-23 10:21:32
Autor: boa
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu 23-07-2013 10:10, Waldek pisze:
Było ... miło, ale z nowymi warunkami już nie jest

Cofka 1% tylko od transakcji > 100zl
120 op./ rok trzeba popelnic dla bezpłatnego wznowienia
- przy placeniu za drobnice bylo dosc bezproblemowe,
obecnie dyskusyjne, ogolnie raczej nieopłacalne  :/

Gdzie znajdujecie te nowości?
Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

Data: 2013-07-23 01:28:14
Autor: luc
KK Polbank/Raifi w odstawke
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 10:21:32 UTC+2 użytkownik boa napisał:

Gdzie znajdujecie te nowości?

Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

Na infolinii też nic nie chcieli powiedzieć, enigmatycznie tłumacząc, że jak się takie coś dostanie, to można zrezygnować z umowy...

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-23 10:30:10
Autor: Kamil Jońca
KK Polbank/Raifi w odstawke
boa <anzelm@usunto.poczta.fm> writes:

[...]
Gdzie znajdujecie te nowości?
Na stronie Polbanku nie ma nic nowego do pobrania, do domu też nic nie
dostałem a od dłuższego czasu trwa dyskusja...

No właśnie ja też nic nie dostałem :|

KJ

i dont even know if it makes sense at all :) This is an experimental patch
for an experimental kernel :))
-- Ingo Molnar on linux-kernel

Data: 2013-07-23 17:56:14
Autor: Adam S.
KK Polbank/Raifi w odstawke

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87mwpdu19p.fsfalfa.kjonca...
[...]

Przyszły wraz z wyciągiem. Zmiany wchodzą z 16,09,2013 i dotyczą zapisów w umowach i regulaminach oraz w toip
pozdrawiam
as

Data: 2013-07-23 19:12:38
Autor: Kamil Jońca
KK Polbank/Raifi w odstawke
"Adam S." <drakan@poczta.onet.pl> writes:

Przyszły wraz z wyciągiem. Zmiany wchodzą z 16,09,2013 i dotyczą

I oczywiście geniusze nie wpadli na to, że niektórzy wyciągu nie dostają
:|

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Overflow on /dev/null, please empty the bit bucket.

KK Polbank/Raifi w odstawke