KK Polbank - możliwość zamiany typu karty

Data: 2010-01-20 04:42:47
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Polbank - możliwość zamiany typu karty
Witam,
nie wiem czy to już było na grupie, ale dowiedziałem się, że Polbank
umożliwia posiadaczom kart kredytowych starego typu (bez ubezpieczeń i
bez zwrotu części obrotu) podpisanie aneksu i przejście na nowe
zasady. Do tego, bank zdecydował wprowadzić możliwość zamiany
posiadanej karty na inny typ karty na uproszczonych zasadach. To
znaczy, wniosek i tak musi być spisany, nie trzeba przynosić
dokumentów poświadczających dochody jeżeli nie podwyższa się limitu.
Do wniosku dołącza się dokument o zamianie karty na inny typ.
Wcześniej nie było to możliwe, jak się chciało mieć inną kartę w
Polbanku, to należało najpierw złożyć wniosek o nową kartę i
ewentualnie później zlikwidować pierwszą. Teraz po wydaniu nowej karty
i aktywacji, stara jest automatycznie nieważna a saldo na starej
karcie przechodzi na rachunek nowej w ciągu dwóch dni roboczych.

Data: 2010-01-20 12:48:00
Autor: Olgierd
KK Polbank - możliwość zamiany typu karty

Było: Message-ID: pan.2009.12.04.14.49.07@legeartis.org.pl

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

KK Polbank - możliwość zamiany typu karty