KK Polbank ubezpieczenie

Data: 2009-07-11 11:33:28
Autor: Slavekk
KK Polbank ubezpieczenie
Ponieważ nowea TOiP Mille chyba mnie z niego wypędzi, a KK mam tam do konta - rozglądam się za inną KK z przywoitymi przelicznikami międzynarodowymi.
Pomyślałem o KK Komfortowej w Polbanku.
W ich TOiP jest jakieś płatne ubezpieczenie zerocośtam od salda - można z tego zrezygnować?

Drugie pytanie: zbyt pobieżnie przeglądałem TOiP Polbanku czy faktycznie nie ma dodatkowych kosztów utrzymania KK przy normalnym korzystaniu?

Sławek

Data: 2009-07-11 12:53:30
Autor: Imka
KK Polbank ubezpieczenie
In <news:h39m8v$kn1$1inews.gazeta.pl> Slavekk typed:

[...]

Moim zdaniem nie. W praktyce zobaczę za kilka dni na wyciągu.
Wprowadzili to po prostu dość niedawno. Natomiast bardzo chętnie bym się
dowiedziała, że jednak nie jest obowiązkowe ;)

Drugie pytanie: zbyt pobieżnie przeglądałem TOiP Polbanku czy faktycznie nie ma dodatkowych kosztów utrzymania KK przy normalnym korzystaniu?

Nie ma.
Jest za to dodatkowo 0,75% cashback, co pokrywa z naddatkiem 0,12% owego
obowiązkowego (IMO) ubezpieczenia.
Ograniczenie cashback to nie więcej niż 30 zł miesięcznie, czyli do
obrotu 4000 zł.

Brałam tę kartę m.in. dlatego, że nie było żadnych płatnych
obowiązkowych ubezpieczeń, i po kilku tygodniach zmienili mi reguły gry
- wprowadzając własnie i ubezpieczenie, i cashback, który to
ubezpieczenie pokrywa.

Więc w zasadzie można uznać że ubezpieczenia bezpłatne jest - chyba że
ktoś się nastawia własnie na jak najbardziej korzystny % cashback.

Tak jak napisałam - wszystko to teoria, bo sprawa stosunkowo świeża (od
16 czerwca bodajże), za kilka dni poczytam sobie wyciąg i zobaczę co
naprawde jest grane.

--
Imka

Data: 2009-07-11 04:57:18
Autor: Krzysiek
KK Polbank ubezpieczenie
On 11 Lip, 12:53, Imka <spamtrapi...@gazeta.pl> wrote:

Jest za to dodatkowo 0,75% cashback, co pokrywa z naddatkiem 0,12% owego
obowiązkowego (IMO) ubezpieczenia.
Ograniczenie cashback to nie więcej niż 30 zł miesięcznie, czyli do
obrotu 4000 zł.

Ktos tu kiedyś pisał, że z ubezpieczenia nie można zrezygnować; przy
czym prawdopodobnie dotyczy ono tylko nowowydanych kart (ew. bedą
przesyłać nowe regulaminy i dopiero wtedy obejmą stare karty).
Ew. karty Polbank Era oraz Polbank Dzieciom nie mają tego
ubezpieczenia.
Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

Data: 2009-07-11 14:03:22
Autor: Imka
KK Polbank ubezpieczenie
In
Krzysiek typed:

Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

Karta wydana w maju, zmiana regulaminu (i SMSy) od 16 czerwca - jeszcze
ani razu żadnego SMSa nie dostałam. Nawet nie mam z czego rezygnować ;)
Zupełnie możliwe, że 'stare' karty automatycznie nie są/nie będą objęte
tą usługą.

--
Imka

Data: 2009-07-12 08:35:49
Autor: Slavekk
KK Polbank ubezpieczenie
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:88fe1c8c-280d-497d-8c25-691864ec709cy7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

> obrotu 4000 zł.

Ktos tu kiedyś pisał, że z ubezpieczenia nie można zrezygnować;

To się pewnie nadaje do oprotestowania skoro ubezpieczenie jest (m.in.) "od utraty pracy".
To znaczy że ubepieczonym jest posiadacz karty i to on decyduje czy się chce ubezpieczyć.
Inaczej by to była sprzedaż wiązana produktów.

Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

Ech, te SMSy Mille gdzie wprawdzie płaci się od sztuki ale mozna je tak skonfigurować, że dostawałem ze 2 na kwartał...;-)

Sławek

KK Polbank ubezpieczenie