KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na ż ycie

Data: 2010-01-05 11:47:53
Autor: paranoix
KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na ż ycie
Witam,

Polbank oferuje KK ze zwrotem 1% dokonanych transakcji. Niestety doliczają też 0,1% od salda zadłużenia tytułem ubezpieczenia na życie. Czy jeśli spłacę kartę przed końcem okresu rozliczeniowego, tak że kwota do spłaty na wyciągu będzie zerowa lub wręcz dodatnia, nie zostanie mi naliczone ubezpieczenie?

Czyli krótko mówiąc - czy ubezpieczenie jest od obrotu, czy od końcowego salda zadłużenia? Bo jeśli chodzi o zwrot, jest on na szczęście liczony od obrotu, co sprawdziłem empirycznie.

Zbyszek

Data: 2010-01-05 12:05:54
Autor: Robert Kois
KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na ż ycie
Dnia Tue, 05 Jan 2010 11:47:53 +0100, paranoix napisał(a):

Czyli krótko mówi±c - czy ubezpieczenie jest od obrotu, czy od końcowego salda zadłużenia? Bo je¶li chodzi o zwrot, jest on na szczę¶cie liczony od obrotu, co sprawdziłem empirycznie.

Przetestuj :). Pytanie czy warto dla 0,1% się bawić. I czy przypadkiem
kwota spłaty leż±ca na jakim¶ rachunku oszczędno¶ciowym nie da więcej. ;)

--
Kojer

KK Polbank - uniknięcie ubezpieczenia na ż ycie