KK Polbanku

Data: 2009-04-05 22:19:21
Autor: Sławomir Szyszło
KK Polbanku
P.T. Grupowicze :)

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła albo
Polbank Era):
- czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?
- czy jest możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?
- jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
innego banku bez całej papierkologii?

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-04-05 23:09:31
Autor: Mithos
KK Polbanku
Sławomir Szyszło pisze:
- jakie dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę? czy można przenieść z
innego banku bez całej papierkologii?

Mi zaoferowali 5k PLN. Miałem u nich wtedy przez miesiąc blueconnect'a na czas nieokreślony z rachunkiem w wysokości 47 PLN (nie da się nabić więcej). Nie wymagali żadnych "papierów".
Zrezygnowałem jednak z uwagi na cyrki z Polbankiem i w zasadzie nieistniejący podgląd online.

--
Mithos

Data: 2009-04-06 09:03:05
Autor: RobertS
KK Polbanku
Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła albo
Polbank Era):
- czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?
nie

[...]

w przypadku karty era musisz posiadać aktywny numer w tej sieci, innych wymagań nie zauważyłem (pomijam zdolność kedytową)

posiadam ww. kartę i pomimo różnych trudności jednak korzystam i pozytywnie ją oceniam

RobertS

Data: 2009-04-06 17:36:31
Autor: Krzysiek
KK Polbanku
Sławomir Szyszło pisze:
[...]

Ostatnio niedysponenci twierdzą, że trzeba posiadać umowę o pracę na czas nieokreślony (także w opcji przeniesienie), także na brak papierkologii przy przeniesieniu raczej bym nie liczył.

Data: 2009-04-07 21:04:43
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
KK Polbanku
Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

[...]

odradzam
zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Data: 2009-04-07 21:43:58
Autor: Sławomir Szyszło
KK Polbanku
Dnia Tue, 7 Apr 2009 21:04:43 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres.na@mojej.www.pl> wklepał(-a):

odradzam
zachęcam do wynalezienia moich archiwalnych postów na temat Polbanku

Archiwum już przekopałem. :) No chyba, że polecisz inną KK Mastercard. WBK
odpada za dziwaczne opłaty za niewyrobienie miesięcznego limitu.
Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
Millenium odpada z pewnych względów.

Dla karty Polbanku zaletą jest, że walutą rozliczeniową jest PLN, czyli jak
płacę w różnych walutach, to nie mam dodatkowego przewalutowania.

Co mnie interesuje - niska opłata za wydanie/wznowienie lub brak, podgląd online
(nie musi być z bajerami, jakoś rok przeżyłem tylko z wyciągami papierowymi),
brak dziwnych wymagań co do liczby/kwoty miesięcznych transakcji.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-04-07 21:48:14
Autor: Mithos
KK Polbanku
Sławomir Szyszło pisze:
[...]

Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz). Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).

--
Mithos

Data: 2009-04-07 21:58:35
Autor: MarekZ
KK Polbanku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:grganl$16j$1news.onet.pl...

Raiffeisen (niskie limity zwalniające, normalny TOiP np brak opłaty za duplikat w przypadku zgubienia karty), Alior (1% zwrotu tego co wydasz). Więcej sensownych MC to niestety u nas nie ma (skoro Millenium odpada).

A może jednak Lukas MC Furora?

Data: 2009-04-07 22:54:44
Autor: Mithos
KK Polbanku
MarekZ pisze:
A może jednak Lukas MC Furora?

Mi LUKAS zawsze przypomina gigantyczne kolejki w oddziałach, gdzie ludzie wpłacali 10 zł raty za czajnik...

Za to Multi nie jest w stanie zamknąć mi karty od listopada... karty, która nie powinna istnieć, bo została zamieniona na inna kartę w ramach Multibanku. Dzisiaj dostałem (zamykałem ją w listopadzie!!) jakiś wyciąg z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa. Taki mBank z oddziałami. Szkoda gadać.

--
Mithos

Data: 2009-04-07 23:57:17
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Polbanku
On 7 Kwi, 22:54, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
MarekZ pisze:

> [...]

z opłata 15 PLN za jakieś zaświadczenie, którego ani nie zamawiałem, ani
na oczy nie widziałem. Nie ma to jak "wysoka" jakość obsługi Aquariusa.

Miałem dokładnie tak samo, tyle, że ja swoją kartę zamykałem w
czerwcu. Zgłaszałem to do swojego doradcy, który twierdził, żebym
czekał 3 miesiące itd. Ale już w listopadzie stwierdziłem, że 3
miesiące dawno minęły, a karta wciąż w BIKu siedzi. Okazało się, że
nie została zamknięta, tylko zastrzeżona. Dopiero wtedy karta została
zamknięta. Ostatecznie zniknęła w  BIK w lutym. Przy okazji zamykania,
zamówiłem też zaświadczenie o zamknięciu rachunku karty. Zaświadczenie
wydano mi w marcu po mojej interwencji. Opłaty mi nie pobrano, bo
zaświadczenie było wydawane na drodze reklamacji.

Data: 2009-04-08 10:25:01
Autor: Mithos
KK Polbanku
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
[...]

Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.

--
Mithos

Data: 2009-04-08 02:17:26
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK Polbanku
On 8 Kwi, 10:25, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
krzysztof_krawc...@gazeta.pl pisze:

> [...]

Czyli tak jak u mnie. Tyle, że teraz pojawiła mi się jakaś opłata za
niezamawiane zaświadczenie i cały proces znowu się przeciągnie.

Poszedłbym w opcję "okradzenia" przez bank, ponieważ bank sam pobrał
opłatę za świadczenie, którego nie wykonał.
Masz podstawy do zadośćuczynienia. W takich sytuacjach żądam kwoty
jaką bank pobiera za monit telefoniczny.

Data: 2009-04-07 22:44:03
Autor: Valdi.Pavlack
KK Polbanku
"Sławomir Szyszło" news:grghev.1h0.1slaszyszCIACHTO.list.pl

Co jeszcze zostaje, ING, Lukas, Nordea (w cenniku mają od razu opłatę za
pierwszy rok użytkowania! i jakoś nic o warunkach zwolnienia z opłaty).
Millenium odpada z pewnych względów.

Alior?

PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

Data: 2009-04-08 18:55:54
Autor: Sławomir Szyszło
KK Polbanku
Dnia Tue, 7 Apr 2009 22:44:03 +0200, "Valdi.Pavlack"
<Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wklepał(-a):

Alior?

O tym wcześniej nie myślałem, bo ... na stronie Mastercard nic nie pisali, że
też wydają ich karty.
Ale wygląda OK.

PS. Koniecznie musi być to plastik MC?

Tak.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-04-08 07:44:20
Autor: Olgierd
KK Polbanku
Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła
albo Polbank Era):

Posiadam dwa wypukłe MC z tego banku.

- czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?

Najmniejszych.

- czy jest
możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?

Nie.

- jakie
dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę?

Co do zasady zaświadczenie o wysokości zarobków.

czy można przenieść z
innego banku bez całej papierkologii?

Niestety już nie.

Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-08 12:26:10
Autor: Robert Kois
KK Polbanku
Dnia Wed, 8 Apr 2009 07:44:20 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła
albo Polbank Era):
[ciach]
Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

Ja też ale golda (o ile masz zdolność), 60 transakcji rocznie pewnie
wyrobisz a daje to np. darmowy duplikat.

--
Kojer

Data: 2009-04-08 10:28:52
Autor: Olgierd
KK Polbanku
Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:26:10 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Fajna jest też Polbank Dzieciom -- darmowe karty dodatkowe i niższy limit zwalniający z opłaty.

Data: 2009-04-08 12:38:25
Autor: Robert Kois
KK Polbanku
Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:28:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Limit ma taki sam jak zwykła. A to, ze gold ma płatne dodatkowe to dość
dziwne jest. No ale jak nie chcą zarabiać na prowizji od transakcji to ich
problem.

--
Kojer

Data: 2009-04-08 10:48:08
Autor: krzysztofsf
KK Polbanku
Sławomir Szyszło pisze:

- czy jest możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?

Mge uzpelnic, ze w przypadku kart dodatkowych (akurat Polbank Era wogole takich nie oferuje) nie mozna przydzielic im dodatkowych limitow i maja te same mozliwosci limitowe co karta glowna (chyba rowniez nie obejmuja ich zwolnienia z oplat). W przypadku wyrabiania karty dodatkowej np. dla dziecka, zony , czy innej niepanujacej nad wydatkami osoby moze to byc ryzykowne, gdyz dajac jej karte dodatkowa udostepniamy caly przyznany nam limit.

KK Polbanku