KK Polbanku

Data: 2009-04-08 07:44:20
Autor: Olgierd
KK Polbanku
Dnia Sun, 05 Apr 2009 22:19:21 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła
albo Polbank Era):

Posiadam dwa wypukłe MC z tego banku.

- czy nie ma problemów z transakcjami internetowymi?

Najmniejszych.

- czy jest
możliwość określenia limitów na poszczególne rodzaje transakcji?

Nie.

- jakie
dokumenty są wymagane przy wnioskowaniu o kartę?

Co do zasady zaświadczenie o wysokości zarobków.

czy można przenieść z
innego banku bez całej papierkologii?

Niestety już nie.

Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-08 12:26:10
Autor: Robert Kois
KK Polbanku
Dnia Wed, 8 Apr 2009 07:44:20 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Mam pytania do posiadaczy karty kredytowej Polbanku (Mastercard wypukła
albo Polbank Era):
[ciach]
Ogólnie mimo tego wszystkiego kartę polecam.

Ja też ale golda (o ile masz zdolność), 60 transakcji rocznie pewnie
wyrobisz a daje to np. darmowy duplikat.

--
Kojer

Data: 2009-04-08 10:28:52
Autor: Olgierd
KK Polbanku
Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:26:10 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Fajna jest też Polbank Dzieciom -- darmowe karty dodatkowe i niższy limit zwalniający z opłaty.

Data: 2009-04-08 12:38:25
Autor: Robert Kois
KK Polbanku
Dnia Wed, 8 Apr 2009 10:28:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Limit ma taki sam jak zwykła. A to, ze gold ma płatne dodatkowe to dość
dziwne jest. No ale jak nie chcą zarabiać na prowizji od transakcji to ich
problem.

--
Kojer

KK Polbanku