KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne

Data: 2010-11-23 11:15:16
Autor: ikarek
KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:23112010.1AF84220budzik61.poznan.pl...
czesc
Chce wziac karte KK Real (powód: punkty payback, limit: dosc niski-1000zł)
Dostałem umowe i ciekawi mnie jedne z zapisów:
[ciach]
Powiedziano mi, ze kwota 120.000 jest standardowa i nienegocjowalna.

Nie jestem znawcą, ale kwota wydaję się strasznie przegięta,
w stosunku do limitu. Aż poszedłem zajrzeć w stare papiery
(swoją jedyną w życiu kk brałem coś koło roku 2000 w PKO ;p)
i tak: limit był 4,5 tys., BTE na 15 tys., więc... na moje to
strasznie duże to BTE chcą.

KK REAL, PB i zapisy egzekucyjne