KK Raiff MC Wizz Air a dostęp do Wizz Discount Club

Data: 2014-09-18 02:46:02
Autor: am.polkomtel
KK Raiff MC Wizz Air a dostęp do Wizz Discount Club
Witajcie,

chciałem się Was zapytać jak można dołączyć do klubu Wizz Discount Club. Otóż dostałem w/w kartę, zgodnie z instrukcją utworzyłem profil na stronie wizzair.com, niestety w polu oznaczonym jako Wizz Discount Club mam komunikat, że nie jestem członkiem tego klubu...
W najbliższych dniach chciałbym kupić bilet i nie wiem czy powinienem dodawać członkostwo w klubie do koszyka, a koszt tego członkostwa będzie mi zwrócony (za bilet oczywiście będę płacić kartą kredytową MC Wizz Air)? Czy powinienem gdzieś napisać, że posiadam MC Wizz Air i żeby mi włączyli ten Discount Club na moim koncie?
Przechodził już ktoś proces zakładania konta i kupna biletu ze zniżką?

Pozdrawiam,
AM

KK Raiff MC Wizz Air a dostęp do Wizz Discount Club