KK Rajfi-Półbank - czas uciekać

Data: 2014-03-17 09:43:27
Autor: koala
KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
Kurcze.. wyrzuciłem pisemko przewodnie z tej całej przesyłki... poratuje kto¶ dat± pisma przewodniego (i ewentualnie kto się faksymilował), chciałbym wrzucić im sprzeciw do tych zmian.

Pozdr,
Koala

Data: 2014-03-17 19:24:24
Autor: Imka
KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
Dnia Mon, 17 Mar 2014 09:43:27 +0100, koala napisał(a):

Kurcze.. wyrzuciłem pisemko przewodnie z tej całej przesyłki... poratuje ktoś datą pisma przewodniego (i ewentualnie kto się faksymilował), chciałbym wrzucić im sprzeciw do tych zmian.

Warszawa, 5 marca 2014 r.
Szanowni Państwo.
<blablabla>

Z powaĹĽaniem
Kazimierz Stańczak
Pierwszy Wiceprezes ZarzÄ…du
Raiffeisen Polbank

Dziś dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

W pisemku jest link
http://raiffeisenpolbank.com/integracja
Ci, którzy jeszcze nie dostali przesyłki, mogą sobie poczytać co ich
czeka.

--
Imka

Data: 2014-03-17 12:52:09
Autor: Krzysiek
KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 19:24:24 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

Dzi¶ dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

gdzie uciekasz?

Data: 2014-03-17 21:09:33
Autor: Imka
Dnia Mon, 17 Mar 2014 12:52:09 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

Dziś dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

gdzie uciekasz?

Z racji nader sporadycznego zapotrzebowania na kredytĂłwkÄ™ z dobrymi
kursami, to w zasadzie w tej chwili chyba wszystko jedno gdzie ;/

Nie mam typu. PĂłki co. Do 17 maja jeszcze trochÄ™ czasu jest ;)

--
Imka

Data: 2014-03-17 19:30:02
Autor: Kamil Jońca
Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> writes:

[...]

A ja cały czas nic nie dostałem. Ciekawy jestem czy będzie jak z CB.
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-03-17 22:16:52
Autor: koala
On 2014-03-17 19:24, Imka wrote:
[...]

Z poważaniem
Kazimierz Stańczak
Pierwszy Wiceprezes Zarz±du
Raiffeisen Polbank

Dzi¶ dostałam. Procedura ewakuacyjna dla MC w toku.

W pisemku jest link
http://raiffeisenpolbank.com/integracja
Ci, którzy jeszcze nie dostali przesyłki, mog± sobie poczytać co ich
czeka.

Dzięki,

Sprzeciw wrzuciłem...na razie nie wiem gdzie t± kartę przenie¶ć...może nigdzie...
Mam nadzieję że ludzie zagłosuj± na nich (tzn przeciw nim) nogami i ten kreatywny marketoid co to wymy¶lił dostanie po 4 literach...
Z drugiej strony taka akcja wygl±da na kolejny test na odporno¶ć ludzi na tekst pisany ;(
W każdym razie im więcej ludzi się im sprzeciwi tym lepiej - bo może się wylecz± z takiej "kreatywno¶ci"

Pozdr,
Koala

Data: 2014-03-18 09:24:50
Autor: Marvin
[...]

Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym kawałkiem plastiku.

Można j± przenie¶ć do citka (zawsze maj± promocję 0 zł dożywotnio za kartę - wystarczy zapytać agenta, lub 200 zł na wej¶cie, czy innego grupona) lub wzi±ć sobie to IQ w DB. Też za darmo bez pułapek.

Wydaje mi się że obecnie niewiele da się wyci±gn±ć z kart (CB, przeliczniki) i raczej należy nastawić się na "no hidden catch" czyli brak opłat na zawsze.

A za granic± płacę gotówk±, szybciej i taniej.

Marvin

Data: 2014-03-18 13:56:57
Autor: Krzysiek
Użytkownik Marvin napisał:

Po popsuciu przeliczników i skasowaniu CB ta karta jest zwykłym
kawałkiem plastiku.

przeliczniki (dla MC) sa nadal dobre i takie platnosci wychodza taniej niz platnosc gotowka, jesli zdobylismy ja z kantoru.

tylko trzy rodzaje oplat...rozwalaja...moze i warto pomyslec o tej karcie z getinu...ale wiadomo jak dlugo bedzie tak dobra? moze tez zepsuja...albo rpzeliczniki albo utrudniajac zwolnienie z oplaty (ta ich karta jest droga, ale 350zl miesiecznie jest zrobic latwiej).

Data: 2014-03-18 15:04:26
Autor: Raff
Krzysiek pisze:
[...]

Jak Getin zepsuje kartę to też się od nich wyprowadzę - zmiana regulaminu i wypowiedzenie w trybie natychmiastowe. Z drugiej strony, skoro karta tyle kosztuje (na start 24,99 zł + 9,99 zł/m-c za brak obrotu) to może nie zepsuj± jej tak szybko.

Data: 2014-03-18 16:42:37
Autor: Raff
KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
Pytanie przy okazji.
Czy Getin ma własne centrum kart, czy de facto ich karty rozlicza np. centrum BZWBK?

KK Rajfi-Półbank - czas uciekać