KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze

Data: 2009-07-08 13:28:00
Autor: Thomas
KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze
Data: 2009-07-11 01:39:04
Autor: plusz
KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze
On 8 Lip, 13:28, "Thomas" <n...@mail.com> wrote:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

Ostro szalej± :)

Szkoda, że nie zrobili normalnych KK z PayPass.

nie jestem pewny,a le chyba walutowe mog± byc PayPass - ale może to
bug na stronie

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_walutowe/wizerunki_kart

Data: 2009-07-11 04:00:06
Autor: BK
On 11 Lip, 10:39, plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Szkoda, że nie zrobili normalnych KK z PayPass.

nie jestem pewny,a le chyba walutowe mog± byc PayPass - ale może to

Debetowki do wszystkich kont moga byc z pay pass, dodatkowo daja
mozliwosc placenia w necie [wypukle sa].

Tu kolega pisal o kredytowce, a faktycznie z pay pass jest chyba tylko
lotnicza.

KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze