KK Visa Motokarta BP - CITIBANK

Data: 2010-06-13 03:14:22
Autor: tarantula
KK Visa Motokarta BP - CITIBANK
Witajcie
Z oficjalnie informacji z citiphonewiadomo ze zaczynają wymieniać
karty stare BP na nowe w systemie PAYBACK. Czy ktos juz ja dostał,
zmieniła się jakoś drastycznie?

Data: 2010-06-13 20:13:56
Autor: RobertS
[...]

jakoś się nie spieszyli...wniosek w sprawie wymiany karty złożyłem chyba na jesieni

RobertS

Data: 2010-06-14 07:17:53
Autor: Ryba

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hv3755$4hh$1opal.icpnet.pl...

[...]

No ja też. A najlepsze jest to, że w kwietniu wymienili mi kartę z datą ważności
do lipca. I teraz pewnie znowu dostanę kolejną kartę :)

Ryba

KK Visa Motokarta BP - CITIBANK