KK Visa Premium Club Eurobanku

Data: 2009-08-14 08:48:54
Autor: Józef Gołaś
KK Visa Premium Club Eurobanku
Założyłem sobie tą kartę niedawno korzystam w sklepach stacjach paliw itp. no i dzisiaj po raz pierwszy chciałem zapłacić za nią w internecie - niestety
NIE DA SIę - chyba że wy macie inne doświadczenia

no to dzwonie na infolinię dlaczego sie nie da zapłacić za nią w internecie

facet na infolinii: do płatnmości w internecie jest karta Gold

Ja: ale nikt mnie niepoinformował o tym wtedy od razu wziąłym Gold. To prosze
mi zamienić kartę Classic na Gold

Facet: musi pan niestety odnowa złożyć wniosek o kartę i procedura będzie od nowa

Ja: przeciez niedawno wszystko przyniosłem zaświadczenia o zarobkach oczekałem
się 3 tygodnie. Przeciez macie wszystkie papiery

Facet: od nowa musi pan wniosek złożyc

Ja To podziekuję

a jak to jest u was

Data: 2009-08-14 02:43:36
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 14 Sie, 10:48, "Józef Gołaś" <joze...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Takie mają procedury nie do obejścia. Również mam tą kartę, ale mam
zamiar ją zlikwidować ze względu na to, że nie podoba mi się sposób
reakcji banku na reklamacje. Na reklamacje pisemne, odpowiedzi są
udzielane telefonicznie i do tego nie na temat. Również na reklamację
na odpowiedź poprzedniej reklamacji nie reagują.
Proponuję zdecydować się albo na tego Golda i złożyć wniosek, albo
postarać się o kartę z funkcją płatności w internecie, ale w innym
banku.

Data: 2009-08-14 02:55:24
Autor: szczurwa
KK Visa Premium Club Eurobanku
On 14 Sie, 11:43, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>

W czym Ci podpadli ?

Data: 2009-08-14 02:56:38
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 14 Sie, 11:55, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 14 Sie, 11:43, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>
wrote:

W czym Ci podpadli ?

Za inteligencję osób z działu reklamacji :)

Data: 2009-08-14 03:01:24
Autor: szczurwa
KK Visa Premium Club Eurobanku
On 14 Sie, 11:56, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>
wrote:

Za inteligencję osób z działu reklamacji :)

Na to się chyba niewiele poradzi. Po prostu: jaka płaca, taka praca. I
tak dobrze, ze call center nie jest w Indiach.

Data: 2009-08-14 05:14:16
Autor: bradley.st
On 14 Sie, 06:01, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Na to się chyba niewiele poradzi. Po prostu: jaka płaca, taka praca. I
tak dobrze, ze call center nie jest w Indiach.

Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.

Data: 2009-08-14 05:36:45
Autor: Krzysztof Krawczyk
On 14 Sie, 14:14, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni

Myślałem, że we Wrocławiu jest ich call centre.

Data: 2009-08-14 05:54:06
Autor: bradley.st
KK Visa Premium Club Eurobanku
On 14 Sie, 08:36, Krzysztof Krawczyk <krzysztof_krawc...@gazeta.pl>
wrote:

> Jakies przykre doswiadczenia z call center w Indiach? Bo z moich
> wynika, ze pracujacy w Bangalore czy Chennai sa duzo bardziej pomocni
> i lepiej wyszkoleni niz ci z Łodzi.

Myślałem, że we Wrocławiu jest ich call centre.

A! Nie, z Eurobankiem nie mialem jeszcze przyjemnosci. Porownywalem
jakosc bankowego call center w Indiach z odpowiednikiem w Polsce. Ale
nie Eurobanku.

Data: 2009-08-14 13:17:58
Autor: xbartx
Dnia Fri, 14 Aug 2009 05:54:06 -0700, bradley.st napisał(a):

A! Nie, z Eurobankiem nie mialem jeszcze przyjemnosci. Porownywalem
jakosc bankowego call center w Indiach z odpowiednikiem w Polsce. Ale
nie Eurobanku.

W Łodzi, o ile się nie mylę, ma siedzibę tylko jeden (m)bank.

Data: 2009-08-14 06:51:10
Autor: bradley.st
On 14 Sie, 09:17, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> nie Eurobanku.

W Łodzi, o ile się nie mylę, ma siedzibę tylko jeden (m)bank.

....a łódzka jakosc wypada blado w porownaniu z bangalorska czy
chennaiska. Bardzo blado. :)
Stad moje pytanie, dlaczego to "dobrze, ze call center nie jest w
Indiach" w kontekscie jakosci pracy.

Data: 2009-08-17 09:34:19
Autor: xbartx
Dnia Fri, 14 Aug 2009 06:51:10 -0700, bradley.st napisał(a):

...a łódzka jakosc wypada blado w porownaniu z bangalorska czy
chennaiska. Bardzo blado. :)
Stad moje pytanie, dlaczego to "dobrze, ze call center nie jest w
Indiach" w kontekscie jakosci pracy.

Chyba tylko bariera językowa mi przychodzi do głowy, bo hindu-inglisz u nas raczej nie przejdzie ;)

Data: 2009-08-14 07:23:45
Autor: szczurwa
[...]

Ludziki na forum flyertalk i posiadajacy karty w US bardzo źle się
wyrażali o tego typu outsourcingu. Narzekali na niekompetencję,
kiepski akcent, spychologię itp.

Data: 2009-08-14 07:50:24
Autor: bradley.st
On 14 Sie, 10:23, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Ludziki na forum flyertalk i posiadajacy karty w US bardzo źle się
wyrażali o tego typu outsourcingu. Narzekali na niekompetencję,
kiepski akcent, spychologię itp.

Zapewne nie maja porownania z call center mBanku "Na chwile obecna nie
ma takiej mozliwosci" "Na chwile obecna nie ma takiej mozliwosci" "Na
chwile obecna nie ma takiej mozliwosci". :)

Data: 2009-08-14 19:35:50
Autor: eg
[...]

Niestety mam podobne spostrzezenia. :( Dzialy reklamacji powinny byc szczegolnie sprawne - wszak to klient, ktory jest na tyle wsciekly, ze poswiecil swoj czas, by napisac do banku i pewnie rozwaza rezygnacje z jego uslug badz przynajmniej ograniczenie w korzystaniu. Niestety dzial reklamacji Eurobanku wola o pomste do nieba. Obsluga w niektorych oddzialach rowniez zreszta.

Mnie ostatnio Eurobank na tyle zalazl na skore, a dodatkowo otrzymana odpowiedz na reklamacje jest nie na temat (udalo mi sie wymusic pisemna, co i tak jest osiagnieciem, choc otrzymalem ja listem zwyklym, sic!), ze rozwazam powaznie napisanie do GIODO. Troche mi sie nie chce, ale moze w imie walki o odrobine normalnosci w tym kraju warto....

KK Visa Premium Club Eurobanku