KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?

Data: 2010-03-24 12:13:26
Autor: orcio
KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?
Marcin pisze:
Witam,
Moja glowna karta kredytowa jest Polbank Era, czyli Mastercard z 1% cashback i
dobrymi kursami dla transakcji zagranicznych.
Dlatego jest to moja glowna karta, z ktorej praktycznie zawsze korzystam.
Zawsze, bo czasami odmawia posluszenstwa... (np. opisywane tutaj problemy w
Niemczech).
Ta karta bedzie moja glowna karta, chyba ze polbank zmieni zasady.
Ale na wszelki wypadek potrzebuje jeszcze cos. Mam karte do konta w aliorze,
ale to tez Mastercard, a jako rezerwowa chcialbym miec jednak Vise.
Mam Citi Visa Lot, ale poniewaz praktycznie z niej nie korzystam, to nie mam
zamiaru za nia placic, a pewnie ktorys raz z rzedu bank nie bedzie chcial jej
przedluzyc za darmo, a 190zl rocznie to zdzierstwo.
Czy moglibyscie polecic mi KK, ktora bedzie dobrym uzupelnieniem w razie
problemow z Mastercardem Polbanku i ktora nie bedzie mnie duzo kosztowala
(zakladam minimalne platnosci, wiec pewnie nie spelnie kryteriow zwolnienia z
oplaty zaleznych od ilosci transakcji, czy obrotu). Ale z drugiej strony jakas
uczciwa oplata roczna za karte typu back-up - tam gdzie polbank nie zadziala
jest do zaakceptowania.
Pozdrawiam,
Marcin

Eurobank Visa Classic Kaufland
niestety teraz zmniejszyli limit do 3k
http://tiny.pl/!hgfhl

orcio

KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?