[Citi] KK World

Data: 2012-06-09 10:49:53
Autor:
[Citi] KK World
Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
wyciąg i wciąż go nie ma... Czy często przysyłają wyciągi z opóźnieniem, a
jeśli tak to jak dużym? I jeszcze jedno - dokonując aktywacji karty
aktywowałem na infolinii możliwość wykonywania transakcji internetowych
(chodzi o możliwość otrzymywania SMS-ów potwierdzających transakcję). Jednak w
praktyce okazało się, że nie aktywowano mi tej usługi. Wcześniej wydawało się,
że City jest "przyzwoitym" bankiem, z kompetentną obsługą... Myliłem się?

Data: 2012-06-09 14:02:33
Autor: Olgierd
[Citi] KK World
On Sat, 09 Jun 2012 10:49:53 +0000,   wrote:

Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
wyciąg i wciąż go nie ma... Czy często przysyłają wyciągi z opóźnieniem,

Podejrzewam, że 5 miał być wystawiony wyciąg, nie przyjść. Więc wystawili go 5, wysłali może dzień później -- w poniedziałek powinieneś go dostać.
Zmień na internetowe, nie będziesz się niecierpliwił.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-09 14:12:45
Autor:
[Citi] KK World
Podejrzewam, że 5 miał być wystawiony wyciąg, nie przyjść. Więc wystawil
i go 5, wysłali może dzień później -- w poniedziałek powinieneś go dostać
.
Zmień na internetowe, nie będziesz się niecierpliwił.

Dzięki za odpowiedź. Otóż właśnie powinienem dostać wyciąg e-mailem, dlatego
mnie to opóźnienie trochę niepokoi... Ale to dopiero pierwszy wyciąg, więc nie
wiem jeszcze, jakie jest opóźnienie. Mam też kartę Carrefourową - wyciągi
przychodzą na e-mail dzień po wygenerowaniu, bez opóźnień.

Data: 2012-06-09 16:46:49
Autor: mx
[Citi] KK World
Dzięki za odpowiedź. Otóż właśnie powinienem dostać wyciąg e-mailem, dlatego
mnie to opóźnienie trochę niepokoi...

A zalogować się i sprawdzić nie łaska?

Data: 2012-06-09 14:54:13
Autor:
[Citi] KK World
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):
>Dzięki za odpowiedź. Otóż właśnie powinienem dostać wyciąg e-mailem, >dlatego
>mnie to opóźnienie trochę niepokoi...

A zalogować się i sprawdzić nie łaska?

Gdzie się zalogować??? Nie mam konta w Citi.

Data: 2012-06-09 17:05:52
Autor: Marcin Mokrzycki
[Citi] KK World
On Sat, 9 Jun 2012 14:54:13 +0000 (UTC), assembea@NOSPAM.gazeta.pl wrote:

Gdzie się zalogować??? Nie mam konta w Citi.

Do Citibank Online, nie trzeba mieć konta.

Tutaj jest regularne logowanie:
https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/SignonLocaleSwitch.do?locale=pl_PL
ale Ty będziesz musiał zacząć tutaj:
https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JSO/reg/Setup.do

W systemie będziesz mógł sobie pobrać wyciąg bez czekania na maila. Wyciąg
pobrany z bankowości internetowej będzie niezabezpieczony hasłem, w
przeciwieństwie do tego wysyłanego mailem, co przynajmniej dla mnie jest
dużo wygodniejsze.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-09 16:16:46
Autor:
[Citi] KK World
Marcin Mokrzycki <mmokrzycki@post.pl> napisał(a): > Tutaj jest regularne logowanie:
https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/SignonLocaleSwitch.do?locale=pl_
PL
ale Ty będziesz musiał zacząć tutaj:
https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JSO/reg/Setup.do

Podziękował! :)
Jasne, że tak jest lepiej: samemu zajrzeć zamiast czekać na wyciąg , trzeba
tylko wiedzieć, że da-się.

Data: 2012-06-10 07:39:54
Autor: Olgierd
[Citi] KK World
On Sat, 09 Jun 2012 17:05:52 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

W systemie będziesz mógł sobie pobrać wyciąg bez czekania na maila.
Wyciąg pobrany z bankowości internetowej będzie niezabezpieczony hasłem,
w przeciwieństwie do tego wysyłanego mailem, co przynajmniej dla mnie
jest duĹźo wygodniejsze.

Wyciągi na mejlu pojawiają się tego samego dnia, co w systemie. I tak, zwykle 2-3 dni po dniu zamknięcia.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-10 23:55:54
Autor: krzysztofsf
KK World
On 10 Cze, 09:39, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]
> jest dużo wygodniejsze.

Wyciągi na mejlu pojawiają się tego samego dnia, co w systemie. I tak,

Zalezy.
ja sie poddalem po kilku probach, aktywxcjach i dezaktywacjach
wysylania wyciagow na maila - wg citiphone wszystko prawidlowo - a nie
dochodza (nawed do spamu). konto mail na wp.pl

Poddalem sie i loguje sie po prostu do systemu i sciagam pdf.

Data: 2012-06-11 17:51:03
Autor: MK
KK World
W dniu 11.06.2012 o 08:55 krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> pisze:

[...]

A haslo masz ustawione? Bez hasla chyba nie pojdzie...

MK

Data: 2012-06-09 18:07:44
Autor: Ebald
[Citi] KK World
W dniu 2012-06-09 12:49, assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Od miesiąca mam wydaną przez City KK MasterCard World. 5-go miał przyjść
wyciąg i wciąż go nie ma...

Ja mam wyciągi na 1 km w tym miesiącu przyszedł wczoraj 8 dni spóźnienia tylko:)
Ebald

[Citi] KK World