KK alior - o co tutaj chodzi ...

Data: 2009-07-10 14:36:09
Autor: chriska
KK alior - o co tutaj chodzi ...
Po krótce

w okresie rozliczeniowym dokonałem :
płatności bezgotówkowych na 1266 zł
przelew z racunku karty 301zł (pobrana prowizja 3,1zł)
dzisiaj naliczono mi (z wyciągu rachunk ukarty):

12.66 Zwrot Cash-Back Cash Back
Kapitał: 12.66 Opłaty i prowizje:
1.51

w sumie zwrócono mi :14,17 zł

i otóż nasówa sie pytanie - co oznacza tajemnicze opłaty i prowizje
1,51zł?

czy ktroś z grupowiczów miał podobną  sytuację?

Data: 2009-07-10 23:41:19
Autor: MarekZ
KK alior - o co tutaj chodzi ...

Z jakichś powodów zwrócono Ci 0,5% sumy przelewów wykonanych z karty - półkeszbek. Pobrana prowizja to chyba 3,01 a nie 3,1...

Data: 2009-07-11 01:44:08
Autor: plusz
KK alior - o co tutaj chodzi ...
On 10 Lip, 23:36, chriska <chris...@gazeta.pl> wrote:
[...]

może to podatek?

--
plusz
www.KalkulatorLokat.pl

Data: 2009-07-11 13:12:48
Autor: Olgierd
KK alior - o co tutaj chodzi ...
Dnia Sat, 11 Jul 2009 01:44:08 -0700, plusz napisał(a):

czy ktroś z grupowiczów miał podobną  sytuację?

może to podatek?

Do 760 zł rocznie podatku się nie płaci.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

KK alior - o co tutaj chodzi ...