[Alior] KK - blokada w błędnej walucie

Data: 2012-08-02 14:42:31
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie
newspool.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

Jaki następny krok?

Poczekać aż się rozliczy. Jak się rozliczy w poprawnej walucie, to nie
będziesz mieć podstaw do reklamacji, a jak się rozliczy w złej, to
reklamować w banku (a potem w ew. w sądzie...).

--
MiCHA

Data: 2012-08-02 14:31:46
Autor:
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie
Poczekać aż się rozliczy.

Ja bym raczej szybko kontaktował się z bankiem - podejrzewałbym, że to
przekręt ze strony hotelu (i ich majstrowanie przy terminalu), który żeruje na
naiwnych, nieumiej±cych znaleĽć się w sytuacji turystach.

Data: 2012-08-02 14:40:52
Autor:
[...]

Nie s±dzę żeby hotel bawił się w takie praktyki (nastawiony na obsługę klienta
biznesowego, 5*, sieć Westin), zreszt± byłem obecny przy transakcji, terminal
ewidentnie wypisywał zapytanie INR: ______, nie było żadnego wyboru waluty itp.

Data: 2012-08-09 12:15:24
Autor:
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
newspool.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

> Jaki naste™pny krok?

Poczekac‡ az sie™ rozliczy. Jak sie™ rozliczy w poprawnej walucie, to nie
be™dziesz miec‡ podstaw do reklamacji, a jak sie rozliczy w zlej, to
reklamowac‡ w banku (a potem w ew. w sa…dzie...).

Automagicznie rozliczyło się w poprawnej walucie.

--

[Alior] KK - blokada w błędnej walucie