Data: 2012-08-02 14:42:31 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie | |
newspool.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Jaki następny krok? Poczekać aż się rozliczy. Jak się rozliczy w poprawnej walucie, to nie będziesz mieć podstaw do reklamacji, a jak się rozliczy w złej, to reklamować w banku (a potem w ew. w sądzie...). -- MiCHA |
|
Data: 2012-08-02 14:31:46 | |
Autor: | |
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie | |
Poczekać aĹĽ siÄ™ rozliczy. Ja bym raczej szybko kontaktował się z bankiem - podejrzewałbym, że to przekręt ze strony hotelu (i ich majstrowanie przy terminalu), który żeruje na naiwnych, nieumiej±cych znaleĽć się w sytuacji turystach. -- |
|
Data: 2012-08-02 14:40:52 | |
Autor: | |
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie | |
Nie s±dzę żeby hotel bawił się w takie praktyki (nastawiony na obsługę klienta biznesowego, 5*, sieć Westin), zreszt± byłem obecny przy transakcji, terminal ewidentnie wypisywał zapytanie INR: ______, nie było żadnego wyboru waluty itp. -- |
|
Data: 2012-08-09 12:15:24 | |
Autor: | |
[Alior] KK - blokada w błędnej walucie | |
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
newspool.SKASUJ@gazeta.pl pisze: Automagicznie rozliczyło się w poprawnej walucie. -- |