KK citek podniosl limity kredytowe

Data: 2009-09-29 18:07:14
Autor: Damian
KK citek podniosl limity kredytowe
ostroznie z zakupami ;)

Data: 2009-09-29 19:11:11
Autor: sunwick
KK citek podniosl limity kredytowe
jak, kiedy i gdzie? :)
sami od tak? czy poinformuja mnie? po jakim czasie uzytkowania???

Data: 2009-09-29 19:21:35
Autor: Damian
KK citek podniosl limity kredytowe
jak, kiedy i gdzie? :)
ja sie zorientowalem dzisiaj

sami od tak? czy poinformuja mnie?
jak zawsze, pewnie jakis papier bedzie pozniej

po jakim czasie uzytkowania???

pierwszy raz ? nie pamietam, mi juz n-ty raz wiec nie pamietam 1 razu ;)

Data: 2009-09-29 20:34:52
Autor: sunwick
KK citek podniosl limity kredytowe

pierwszy raz ? nie pamietam, mi juz n-ty raz wiec nie pamietam 1 razu ;)

ja mam kartę dopiero od pol roku i dlatego się zapytuję kiedy może to
nastąpić :)

Data: 2009-09-29 21:38:04
Autor: Mithos
sunwick pisze:
ja mam kartę dopiero od pol roku i dlatego się zapytuję kiedy może to
nastąpić :)

Nie ma reguły. Standardowo po roku. A bywa, że i nigdy.

--
Mithos

Data: 2009-09-29 23:37:17
Autor: ls
KK citek podniosl limity kredytowe
On 29 Wrz, 18:07, "Damian" <xdamianS_K__A_S_...@op.pl> wrote:
ostroznie z zakupami ;)

A mi nie podnieśli, z czego się nawet cieszę :)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 09:44:05
Autor: sunwick
KK citek podniosl limity kredytowe

A mi nie podnieśli, z czego się nawet cieszę :)
może byłeś "niegrzeczny"? :)

Data: 2009-09-30 01:25:00
Autor: ls
On 30 Wrz, 09:44, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
>A mi nie podnieśli, z czego się nawet cieszę :)

może byłeś "niegrzeczny"? :)

Pewnie dlatego, że kk citka służy mi głównie do płacenia rachunków, a
nie do zakupów :)
--
pozdr.
ls